نتانیاهو: ایران تاسیسات هسته‌ای مخفی دارد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل ایران را به داشتن تاسیسات هسته‌ای مخفی متهم کرد.

به گزارش تسنیم، نتانیاهو در سخنرانی روز پنجشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل بار دیگر جنجال تازه ای به پا کرده و عکسی را به حضار نشان داد که ادعا می کرد تصویری از دومین سایت مخفی هسته ای جمهوری اسلامی است.

وی ادعا کرد که این سایت جدید یک انبار مخفی در تهران است که در آن مواد و تجهیزات لازم برای پیشبرد برنامه سلاح های هسته ای قرار دارد.

نتانیاهو با ادعای اینکه ایران ماه گذشته 15 کیلوگرم مواد رادیواکتیو را انتقال داده است، گفت این مواد هسته ای در تهران پخش شده و سلامت ساکنان شهر را به خطر انداخته است.

وی با بیان اینکه سایت هسته ای جدید احتمالا تا 300 تن مواد هسته ای را در خود جای داده است، گفت: «ایران هر چه را مخفی کند، اسرائیل آن را خواهد یافت.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین با تاکید بر تلاش این رژیم برای مقابله با آنچه خشونت ایران در منطقه خواند، گفت که اسرائیل با جمهوری اسلامی در سوریه، لبنان و حتی عراق مقابله خواهد کرد.

وی سپس با ساده لوح خواندن مدافعان توافق هسته ای و بی تفاوتی آنها نسبت به برنامه های ایران و تاثیرات کاهش تحریم ها، ایران را متهم به استفاده از سلاح هایش برای "سوخت رسانی به ماشین جنگی" خود به جای بهبود اوضاع معیشتی شهروندانش کرد.

نتانیاهو سپس با انتقاد از اروپایی ها به خاطر مماشات با ایران و کمک به این کشور برای دور زدن تحریم ها، اعلام کرد که کشورهای اروپایی گویا هیچ چیز از تاریخ نیاموخته اند.

وی افزود که برجام نه تنها خطر جنگ را دور نکرد، بلکه جنگ را به خاطر حملات نیروهای ایرانی از خاک سوریه و نوار غزه، به نزدیکی مرزهای اسرائیل کشاند. او همچنین با متهم کردن ایران به تجهیز حزب الله لبنان به موشک های نقطه زن برای حمله به اسرائیل مدعی شد که حزب الله از شهروندان بیروتی به عنوان سپر انسانی استفاده می کند.

نتانیاهو سپس خطاب به حامیان برجام گفت که آن ها درباره ناچیز بودن تاثیر اعمال مجدد تحریم های آمریکا علیه ایران کاملا در اشتباه بوده اند، چرا که اقتصاد ایران سال گذشته در حال رونق بود، ولی اکنون در حال فروپاشی است.

وی در ادامه از رهبران اروپا خواست تا به جای "در آغوش گرفتن" مقامات ایرانی، با تحریم های آمریکا علیه ایران همراه شوند.

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 57
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    برو به آزانس بگو. ولی شوی بامزه ای اجرا کردی. من اسمش رو می ذارم تئاتر
    • بی نام RO ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      81 58
      فقط میشه گفت نتانیابو
    • بی نام US ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      سانديس داراي افزودني و قند هست و براي سلامت جسم كمي مضره اون چيزايي كه شما عادت به خوردن و استفاده ازشون داريد اني باعث زوال عقل شديد ميشه كه به وضوح تو شما قابل رويته وگرنه اگه زوال عقل نداشتيد تظاهرات سه ميليوني تو خيابونايي با حداكثر ظرفيت ٦٠٠ هزار نفر برپا نميكرديد و خطي بودن ارا و قانون بنفورد دليل تقلب نميشد و فكر نميكرديد نصف درياي خزر در دوران پهلوي مال ايران بوده و بام تهران نميرفتيد براي ديدن لوگوي پپسي و ميفهميديد دلار پي پي پي چي هست و زير خبرش عربده نميكشيدي و براي دلار صف واي نميستادي و پوشك و امثالهم رو احتكار نميكردي و امارهاي بانك جهاني و يو ان رو چك ميكردي و وضعيت فلاكت بار دوران پهلوي رو ميفهميدي و ده ها مورد ديگه كه افراد دچار زوال عقل اونا رو نخواهند فهميد
    • بی نام RO ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      54 32
      این ابله و امثالهم آخرش جنگ جهانی آخرین رو راه میندازن و خودشون وکل دنیا دود میشه میره هوا تو به درد نخور بی عرضه با اون همه سلاح به روز و پشتیبانی امریکا حریف راکت های معمولی حزب الله تو جنگ 33 روزه نشدی و مجبورشدی به جای حزب الله اهالی غیر نظامی لبنان رو بمبارون کنی بعد هی میای نقاشی وعکس و چرندیات ضد ایران میگذاری و یا کلیپ درست میکنی برای مردم ما که من به فکر خشکسالی ایرانم مردم ما ودنیا رو چی فرض کردی؟ همون خودتی
    • بی نام RO ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      آدم ساندیس کشور خودشو بخوره بازم خیلی بهتره تا کاسه لیسی بیگانه و اجنبی
    • بی نام RO ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      43 64
      به قول داش وحید نتانیاهو تو اسکولی بیش نیستی
    • بی نام BG ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      50 69
      اقای نتانیابو با ایران درنیفت
    • بی نام A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      36 26
      احتمالا عوامل نفوذی ایران دارن هدایت شده به این مردک این سوژه های مضحک رو میدن تا مسخره خاص و عامش کنن
    • بی نام A1 ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
      20 14
      برام نظرات مردم عجیبه، اون اصلا به تورقوزآباد فکر نمیکنه، اون فعلا هدفش اینه که ایران از راس اخبار پایین نیاد. در واقع تنور جنگ مطبوعاتی رو داره داغ میکنه. حلا شماها بهش بخندید.
    • بی نام A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
      17 11
      تورقوزاباد خخخخخخ اینم از ابرقدرتهای دنیااا خدایا من دیگه امیدی ب آینده ندارم...
    • بی نام IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
      2 2
      اسم اسرائیل که میاد یه سری براش غش میرن بابا مملکت جاهای حساس از خیانت اسیب دیده
    • بی نام IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
      16 0
      گفته ایران تاسیسات مخفی هسته دارد. یعنی شما فکر می کنید ندارد؟
    • بی نام IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
      12 1
      دمت گرم ساندیسو خوب اومدی ساندیس خورا آتیش گرفتن
  • بی نام RO ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا
    • بی نام GB ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
      15 73
      ترسو
    • بی نام US ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      به جای مرگ بر گفتن باید جواب مستدل و منطقی داد. همین شعارها بهانه ای برای جنگ طلبان علیه ایران شده. اینقدر ترامپ و نتانیاهو پرت و پلا میگن که خیلی راحت میشه تناقض در گفته ها و ادعاهاشون رو به اثبات رسوند. تقریبا تمام دنیا به حرفهای اینها اهمیتی نمیدن. برای همین هم اروپا بهشون پشت کرده. دقیقا بر خلاف زمان اوباما که رییس جمهور آمریکا و شخصیتش رو قبول داشتن. فقط ما بودیم که بهش فحاشی می کردیم.
    • بی نام A1 ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      63 25
      جینگیلی آمریکا؛ فینگیلی اسرائیل زکی
    • اسد US ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      تا حالا با این شعار "مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسرائیل" به کجا رسیدید مگه با مرگ گفتن کاری از پیش برده اید یا خواهید برد
    • رضا IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      آقای اسد همینکه امثال شما در این مملکت از این شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ناراحت میشید یعنی به خیلی جاها رسیدیم با همین شعار همین که آمریکا و اسرائیل به این شعار واکنش نشان میدهند یعنی به خیلی جاها رسیدیم ... موفق باشید
  • بی نام SE ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    سالار فقط اون تورغوزدوقوز آباد که نوشته روی عکس
  • بی نام US ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    چقدر اطلاعاتت ضعیفه .در ایران در هر منزلی یک مرکز اتمی معمولا پشت در ورودی وجود دارد.خخخخخ
  • بی نام A1 ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    122 1
    دوقوزآباد خخ چقدر معروف شد این محله
  • شمس تبریزی IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    آقا من یک پیشنهاد دارم. حیف لقب یعقوب نبی که بر روی سرزمین های اشغالی باشه. به نظرم خوبه که بعد از این مقامات جمهوری اسلامی هر وقت که میخوان از اسراییل نام ببرند بگویند زور آباد. اسم با مسمایی است و نشان میده رژیم و کشور هر دو با زور دگنک تاسیس شدن. بنده هم پس از این هر جا که گفتم نخست وزیر زورآباد منظورم نتانیاهو است.
    • شمس تبریزی IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      29 65
      یکی اون بالا نوشته زادگاه قوم یهود همین اسراییل بوده. پس چرا اویگدور لیبرمن گفت اشتباه استراتژیک موسی این بود که ما را به اینجا آورد و ما از همون اول از همسایه شانس نیاوردیم؟؟ وانگهی اگر شما از همان اول در اسراییل بودید پس چرا مادر حضرت موسی سبد حامل حضرت را در نیل انداخت؟ نکنه خدای ناکرده میخواهی بگی رود نیل از فلسطین میگذشته؟؟ فراموش نکن که فلسطین بخشی از امپراتوری روم بود که در جنگ با مسلمانها به تصرف آنها درآمد. بعدها هم زیاد دست به دست شد تا از سال 1948 دوباره دست امپراتوری روم افتاد. تا دنیا بوده زور هم بوده. مسلمانها به زور جنگ از شما گرفتن و شما هم با زور از آنها گرفتید و ان شا الله دوباره با زور تصرفش میکنیم. قانون دنیا همینه
    • شمس تبریزی IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      16 55
      ضمنا شما اگر میخواهی با اسناد تاریخی بحث کنی عرض میکنم بنا به اسناد تاریخی، تهاس نام مکزیکی تگزاس بوده. به ترامپ بگو چرا داره در الپاسوی تگزاس دیوار مشابه دیوار غزه را میکشه تا مانع ورود مکزیکی ها به سرزمین مادری شان بشه. خود ترامپ گفته نخست وزیر زورآباد و مشاورانش بهش یاد دادن که همانطوری که ما بین زمین های دزدی و ساکنان اصلی اش دیوار کشی کردیم تو هم در ایالت های جنوبی دیوار بکش. این بحث اسناد زیر خاکی را بذار کنار آقا که جا برای دبه کردن زیاد داره. ضمنا تاریخی که یهودی ها ازش صحبت میکنند تماما برگرفته از کتاب مقدس است. تاریخ آن چیزی است که بتوانی برای منی هم که به کتاب مقدس اعتقاد ندارم، آن را ثابت کنی. در بحث تاریخی ایمان و مقدسات جایی ندارد.
    • بی نام US ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      24 0
      طبق نوشته هاي تورات و تفاسير ميشنا گمارا و تنخ يهوديان بايد تا ظهور ماشيح در دنيا سرگردان باشند يهويديان حسيدي هاردي و نتوري كارتا و كلا يهوديان ارتودكس در حال حاضر مخالف داشتن مكان مشخص براي يهوديان تا ظهور ماشيح هستند.البته اراجيف اين تيپي رو توي توييتر ديدم كه ايات قران رو ناقص ميارن يا با تفسير به راي . شما هم كه ماشاالله طوطي كپي پيستر دسته چندمي...
    • شمس تبریزی IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      13 55
      یکی نوشته «برای مردم فلسطین هم متاسفیم امیدوارم خدا کمکشون کنه». اولا بحث مردم فلسطین نیست و من قبلا هم نوشتم که بحث جنگ بین دو تفکر است. در یک سو اسلام قرار دارد و در سوی دیگر غرب. بحث را به موضوعات پیش پا افتاده عرب و یهود و یا یهود و فلسطینی تقلیل ندهید. ثانیا شما اگر میخواهی به خدا حواله دهی که مستقیم خودش وارد عمل بشه عرض میکنم شما هم اگر اسیر فقر و بدبختی هستی خیلی متاسفم. امیدوارم خدا کمکت کنه. این مدل حرف زدن شما مثل حرف زدن یهودیهاست. به موسی گفتن تو و پروردگارت به جنگ بروید و ما همینجا می مانیم. فاذهب انت و ربک فقاتلا انا ها هنا قاعدون. حالا اون دوست بالایی از کتاب مقدسش گفت. من هم از کتاب مقدس خودمان گفتم. اما نه او بحث تاریخی کرد و نه من
    • بی نام RO ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      35 11
      دوستی که داری به جایگاه قدیم قوم یهود اشاره میکنی واونو توجیه برای اشغال فلسطین میدونی جایگاه وقلمرو ایرانم یه زمانی از اونور هندوستان بوده تا مدیترانه پس الان ایران بره همه اینارو اشغال کنه بگه چون ما اینجا قبلا مال ما بوده الانم مال ماست اینه استدلال شما؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      43 10
      زمانی که خیلی از پادشاهان گذشته ماهم زاده شدن نصف دنیا قلمرو ایران بوده پس ما الان بگیم باید اینارو به ما پس بدن چون زادگاهمون بوده؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      14 31
      شما که میگی این داستان به خود فلسطینی ها مربوطه اولا اونا زورشون نمیرسه و اومدن به زور سرزمینشون رو اشغال کردن و حرفشون خریداری نداره بعدشم زمان سالارشهیدانم خیلیا همین حرف رو میزدن که به ماچه خود امام حسین میدونه و یزید و خودشون باهم باید کنار بیان
    • بی نام A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      22 8
      باز توهم زدی؟
  • بی نام US ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    یوکیو آمانو پاسخ داد:مردک اگر خیلی قانونمندی وآژانس رو قبول داری چرا معاهده ان پی تی رو امضا نمی کنید.
  • بی نام US ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    بهتر است این احمق ابتدا برای دنیا توضیح دهد که 400 کلاهک هستی را برای چه می خواهد..
    • بی نام US ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      71 9
      نابغه اسراييل قبل از انقلاب بمب اتم داشت
    • بی نام RO ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      38 14
      واقعا مضحکه کسی که اصلا ان پی تی رو امضا نکرده و خودش برنامه مخفی هسته ای داره میاد در مورد اعضا ان پی تی که صدتا بازرس و دوربین و نظارت تو تاسیسات هسته ایش هست اظهار نظر و اتهام زنی میکنه
    • شمس تبریزی A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      13 48
      یک اون بالا نوشته زورآباد برای آنهایی که میخواهند از صحنه روزگار محوش کنن کلاهک هسته ای میخواد. خب ما که نمیخواهیم زورآباد را بمباران اتمی کنیم. دلیلش هم مشخصه. تاسیسات و خیابانها و سوپر های آنجا را نیاز داریم تا بعد از تسخیر زورآباد نیاز به هزینه سنگین برای بازسازی آنجا نداشته باشیم. بنابراین ما با یک نبرد کلاسیک تا قلب تل ابیب خواهیم رفت. اما اگر کدخدای زورآباد موقعی که دید داره میبازه، بخواهد نامردی کنه و اسید پاشی کنه آنوقت نیاز هست بداند که ما هم بشکه اسید سولفوریک میریزیم روی سر و هیکلش. بنابراین داشتن سلاح اتمی برای مسلمانها، دشمن را مجبور خواهد کرد فقط جنگ کلاسیک کنه و قاعده نبرد متعارف را بپذیره و در صورتی هم که باخت دست به کشتار غیر متعارف از اینور نزنه که متقابلا همان بلا سرش میاد
  • بی نام US ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    93 47
    دنیا و مردم دنیا رو چی فرض کردی مونگول .اول آمانو باید از زرادخانه هسته ای اسرائیل بازدید کند.
  • بی نام IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    32 46
    این موضع کشورهای اروپایی و برخی کشورهای قدرتمند دنیا در برابر ایران و امریکا و عدم همراهی اونها با امریکا ممکنه امریکا رو به سمت یکجانبه گرایی و تک روی در برابر ایران ببره و حتی ممکنه به تکرار برنامه ای مشابه آنچه در عراق اتفاق افتاد نیز برای ایران اتفاق بیفته البته ایران و عراق در موقعیت مشابهی قرار ندارند و میتونه اوضاع به مراتب غیر قابل کنترل خطرناکتر و سهمگین تر هم باشه و چه بسا ایران به فنا بره
    • بی نام A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      10 0
      دیمونا و شبه ذلک از تلاویو مهمتر است.
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    43 10
    خوب مگه ایران تاسیسات هسته ای مخفی کم دارد؟مگه شک دارید؟معلومه که داریم
  • بی نام IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    18 1
    جالبه دورقوز آباد یا تورقوزآ آباد اسم یه روستا تو شهر ری هستش.
  • A1 ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
    27 8
    من از اونجا تقریبا هر هفته رد می شم جز گاوداری چیزی نداره دادا
  • بی نام A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
    22 67
    ترامپ پرست های ترسو آمارشون رفته بالا تو سایت های مختلف.
    • بی نام A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      51 9
      لعنت بر ترامپ و هر کس که به هر دلیلی باعث بدبختی و مصیبت برای این مملکته و مردمه
    • بی نام A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
      7 1
      خب رفراندوم برگزار کنن ببینیم چه خبره برای منم جالبه نتیجه اونو ببینم
    • شمس تبریزی IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
      6 4
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ. این کامنت آخری مرا روده بر کرد. من خیال میکنم خبرآنلاینی ها هم درباره من همچین فکری میکنن چون ترجمه هایم را دیگه منتشر نمیکنن . خخخخخخخخخخخخ دوست عزیز، حکومت برای این کارها پول خرج نمیکنه. جدی دارم میگم. اگر هم میبینی رژیم سر پاست فقط به خاطر کارهای کسانی است که به خاطر اعتقاداتشان کار میکنن. یهو خدای نکرده خیال نکنی اینها اینقدر کار درست هستن که تا حالا زمین نخوردن. اونی که پول از این حکومت گرفته صنار به درد نخورده و گرفتاری ها را بیشتر کرده که کمتر نکرده. من واقعا دلم میسوزه که شما واقعا باور کردید که تیمهای سازماندهی شده در فضای مجازی و حقیقی مشغول فعالیت هستن. کدوم کار سازماندهی شده؟؟ اینها اگر سازماندهی داشتن که وضعیت دلار و رب این نمیشد خخخخخخخخخخخخ
  • بی نام A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
    18 24
    یه چند تا گاوداری و پرورش شتر مرغ هم ورامین مشکوک می زنه.مخصوصا تخم شتر مرغ ها رو شبانه جا بجا می کنند و تا حالا کسی ندیده.آمانو باید یکی از این تخم ها را در سازمان ملل بشکنه .
    • بی نام A1 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
      11 27
      خخخخخ در مورد گاوها هم میتونه یه نمونه از کشکشون رو بگیره تو سازمان ملل بسابه تا ببینن همه توش رادیو اکتیو نیست
  • بی نام A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
    25 26
    این نتان یابو آنقدر ابله که میخواد تخم شترمرغ رو بگذاره زیر فنچ .سلاح اتمی در قالیشویی شربت اوغلی .امسال هم مثل پارسال کلی خندیدم
  • بی نام A1 ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
    5 15
    لطفا ساقی بنیامین رو به من نشان بده انبار به این مهمی نگهبان ،دوربین یا هر چیز دیگه نداره که جاسوس ها نتونند عکس نگیرند؟
    • بی نام RO ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
      0 1
      اگر نگهبان و دوربین و سیم خاردار و امثال اینها رو داشت که دیگه مخفی نبود.
  • بی نام A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
    13 35
    ما آمریکا و اسراییل را زیر پا له میکنیم
    • بی نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
      35 6
      فعلا كه ما زير پاي اقا زاده ها و باباييها و دزدان له شديم
  • ناشناس A1 ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
    11 4
    یک نفر درجمعه ششم مهر کامنت گذاشته بدین مضمون : آدم ساندیس کشورخودش را بخوره خیلی بهتر ازکاسه لیسی بیگانه واجنبی است ، من به این شخص میگویم اصلا کل کشور باتمام امکاناتش دراختیار شما خودیها است ومامردم عادی غیر خودی هستیم وازامکانات دراختیار افراد ی امثال شما کاملا " بی بهره ابم ، افرادی که تو آنها راکاسه لیس بیگانه میخوانی اصلا" اینگونه نیستند واین صفت برازنده خودت است چون کشورهایی مثل سوریه ولبنان ویمن و...که این همه سنگشان را به سینه میزنید ازنظر نود درصدمردم ایران بیگانه هستند
  • بی نام A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
    12 5
    اونجا اصلا قالیشویی نیست. قالیشویی روبروی اون مکانه. تا حالا فیلمی از درون اون مکان منتشر نشد
    • بی نام DE ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
      6 1
      آقای شمس شما که علامه دهر هستید درباره « استتار » هم لابد اطلاعاتی دارید . چرا باید برج نگهبانی و سیم خاردار بگذارند که درآن محله جلب توجه بکند ؟؟؟
    • شمس تبریزی IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
      4 3
      سوال بسیار خوبی پرسیدی دوست من. ما در ایران زندگی میکنیم و میدانیم بدون استثنا در هر محله ای حداقل یک آدم فضول هست که حتی مهریه خواهر بنده و شما را هم میدونه چند سکه است، چه رسد به اینکه اورانیوم در جایی در محله انبار کرده باشن و او نداند. بنابراین شما چه سیم خاردار بکشی و چه نکشی، آمارش توسط فضول محله به بقیه هم داده میشه. در چنین شرایطی واقعا صحبت از استتار بی معنی است. میتوانستی بگویی به جای سیم خاردار، ممکنه پشت دیوارها را مین گذاری کرده باشن و ضمنا درهای انبار مرکزی به یک سیستم الکترونیکی متصل است که به محض انفجار و یا باز شدن، سیگنالی به مرکز مانیتورینگ میفرسته و در کسری از ساعت نظامیان به آنجا گسیل میشن. اما این هم شرط و شروطی داره که اگر بخوام توضیح بدم طولانی میشه و... بماند