رونمایی هواوی و آئودی از نوآوری‌های مشترک در زمینه خودروهای خودران سطح ۴

در کنفرانس HUAWEI CONNECT 2018 که در شانگهای چین برگزار شد، هواوی و آئودی به طور مشترک برنامه‌های آینده خود را برای همکاری در زمینه خودروهای هوشمند (ICV) با سطح هوشمندی 4 (کاملاً هوشمند و یک گام مانده به هوش انسان) تشریح کردند. در این رویداد، نمونه جدیدی از خودروی Audi Q7 که از فناوری‌های جدید توسعه‌یافته توسط این دو کمپانی بهره‌مند شده، پیش‌ روی مشتاقان قرار گرفت.

آقای Saad Metz مدیر اجرایی ارشد آئودی چین در خصوص برنامه‌های این شرکت خودروساز آلمانی گفت: « ما در حال ارزیابی توسعه مشترک قابلیت‌های سطح بالای رانندگی خودران و ارتباطات مدرن برپایه تعامل میان خودرو و زیرساخت‌ها هستیم. آئودی در رویدادهای مختلف در سراسر جهان ثابت کرده که یکی از پیشتازان فناوری در حوزه خودروهای مدرن با قابلیت‌های خودران است. ما به دنبال تقویت همکاری با هواوی در آینده هستیم زیرا اعتقاد داریم که همکاری نزدیک‌تر میان دو شرکت می‌تواند فواید اساسی را برای هر دو طرف به همراه داشته باشد.»

William Xu رئیس هیئت مدیره و سرپرست بخش بازاریابی استراتژی هواوی نیز ضمن تایید این سخنان گفت: «با هوشمندتر شدن خودروها، ما از فناوری‌های پیشتازمان در حوزه ICT در تعامل با آئودی، به عنوان یکی از موفق‌ترین برندهای تولیدکننده خودروهای باکیفیت در دنیا، بهره‌برداری می‌کنیم تا در فناوری‌های خودروهای خودران با سرعت بالا پیشرفت و بهبود را شاهد باشیم. در واقع به زودی، مشتریان می‌توانند از رانندگی خودران امن‌تر، راحت‌تر، ساده‌تر و هوشمندانه‌تر لذت ببرند.»
دیتاسنتر همراه (MDC) هواوی در Audi Q7 ادغام شده تا شرایط لازم برای استفاده از قابلیت‌های خودران در محیط‌های شهری را فراهم کند. نسخه اولیه این محصول، در خلال رویداد HUAWEI CONNECT 2018 پیش روی عموم قرار گرفت.
پیش از این در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۱۸ میلادی برابر با ۱۹ تیرماه ۱۳۹۷، هواوی و آئودی یادداشت تفاهمی را در زمینه همکاری‌های استراتژیک، در شهر برلین امضا کردند تا به طور مشترک، توسعه خودروهای هوشمند متصل به یکدیگر (از طریق شبکه‌های موبایلی) را در دستورکار قرار دهند. این بار، همکاری میان این دو شرکت تا حد بیشتری در زمینه استراتژی‌های کلی پیش رفته است.
کنفرانس HUAWEI CONNECT 2018 با شعار «هوشمندی را فعال کن» (Activate Intelligence) در خلال نمایشگاه جهانی شانگهای و در مرکز کنوانسیون و نمایشگاه‌ها، ۱۰ تا ۱۲ اکتبر برابر با ۱۸ تا ۲۰ مهرماه ۱۳۹۷ برگزار شد.
کنفرانس امسال HUAWEI CONNECT به شکلی طراحی شده تا به کسب و کارها و سازمان‌ها کمک کند به سمت جلو گام بردارند و سهم خود را از دنیای فناوری‌های هوشمند، طلب کنند. در این رویداد، مخاطبان با بهترین ایده ها و تفکرات در این حوزه، شامل پیشتازان جهانی ICT، متخصصان این بازار و شرکای اکوسیستمی همراه خواهند شد تا با اتفاقات رو به جلو این حوزه آشنا شوند و همچنین فرصت‌های جدیدی برای همکاری پیدا کنند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =