سفر حج عمره بدون «محدودیت سنی»/اسناد عمره کرمانشاه تا اولویت ۶۰۰ ثبت‌نام کنند

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: اسناد عمره استان کرمانشاه تا اولویت ۶٠٠ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. 

سعید کریمی خو در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: فراخوان اولویت‌ها برای ثبت‌نام در کاروان‌های عمره اعلام شد.

وی افزود: با عنایت به ضیق وقت برای تکمیل کاروان‌های عمره اولویت‌های یک الی ۶۰۰ برای کاروان‌ها مجاز به ثبت‌نام هستند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام از طریق سایت عمره یا مراجعه به دفاتر زیارتی نسبت به ثبت‌نام در این کاروان‌ها اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: بدیهی است داشتن گذرنامه‌ دارای اعتبار حداقل هفت ماه برای این کاروان‌ها الزامی است.

این مقام مسئول ادامه داد: گذرنامه زیارتی از سوی کشور عربستان قابل قبول نیست لذا اقدام متقاضیان سفر حج با این ویزا، ابطال می‌شود و این ویزا زیارتی مربوط به توافق با کشور عراق بود و با عربستان چنین توافقی وجود ندارد.

وی ابراز کرد: قیمت ثبت نام برای ٢ کاروان اعزامی کرمانشاه از ۴٢ میلیون و ٣٠٠ هزار تومان الی ۴٢ میلیون و ٨٠٠ هزار تومان متغیر است.

کریمی خو افزود: محدودیت سنی برای سفر حج عمره وجود ندارد اما زائر زیر ١٨ سال باید قیم داشته باشد از جمله پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ و خانم‌های مجرد هم امکان حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که دارای فیش حج عمره هستند و به دلایل مختلف از جمله سلامتی یا موارد دیگر امکان مشرف شدن به حج عمره را ندارند یکبار می‌توانند فیش خود را بفروشند و یا به نزدیکان درجه یک خود انتقال دهند.

کریمی خو بیان کرد: پیگیر این هستیم با موافقت سازمان، کاروان‌های جدید برای استان بگیریم و اطلاعات مربوط به آن را به زودی اعلام می‌کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1851727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =