آماده باش کامل تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان

مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اعلان سازمان هواشناسی و اخطار سازمان مدیریت بحران کشور شاهد حجم بیشتری از بارش‌ها طی روز پنجشنبه خواهیم بود که تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، وحید محمدی‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگاران ، در پاسخ به سوالی مبنی بر تدابیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با توجه به بارش شدید برف و باران گفت: بنا به پیش‌بینی سازمان هواشناسی و اخطار سازمان مدیریت بحران کشور، در روز پنجشنبه شاهد حجم بیشتری از برف و باران و سرما خواهیم بود که دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها طی ۷۲ ساعت آینده در آماده‌باش کامل هستند.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرداری ۱۷ گانه و همچنین هلال احمر، اداره‌کل حمل و نقل و راهداری و پلیس راهور طی ۷۲ ساعت نیروهای خود را فعال کنند و دستگاه‌ها عضو شورای هماهنگی استان و شهرستان‌ها به خصوص در تعطیلات آخر هفته که هم بارش‌ها بیشتر می‌شود و هم شاهد سرمازدگی، یخ زدگی و کاهش دما هستیم فعال و در صحنه باشند.

وی که در محور یاسوج– شیراز که به علت ریزش کوه با همکاری اداره راهداریاستان در حال بازگشایی بود در پاسخ به سوالی مبنی بر مسدود بودن محورهایاستان، گفت: محورهای استان هیچ کدام به صورت کامل مسدود نیست چرا که نیروهای راهداری و پلیس راهور در همه محورها فعال هستند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: تنها محور کاکان بارش برف بوده که با اقدامات راهداری مشکلی در این محور وجود ندارد، ضمن اینکه محور یاسوج- شیراز در گردنه منه شوره ریزش کوه بوده که خاکبرداری انجام و جاده باز شده است.

محمدی‌تبار در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه امشب بارش‌ها در سطح استان کمتر خواهدشد، خاطرنشان کرد: بنا به پیش‌بینی‌ها شاهد حجم بیشتری از بارش‌ها در روز پنجشنبه هفته جاری خواهیم بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1223177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =