ایجاد زمین ورزشی عمومی برای جوانان و نوجوانان

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر کرج گفت: به دنبال ایجاد زمین ورزشی جهت استفاده عموم مردم بالاخص جوانان و نوجوانان در محله خلج آباد هستیم که با همکاری نهادها و ارگان های ذیربط انشاالله به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش خبرآنلاین، احد رسولی با بازدید از منطقه ۱۱ محله خلج آباد، و ارزیابی و بررسی کاستی ها و شرایط و موقعیت این محل خواستار پیگیری جدی مشکلات این محله شد و بیان کرد: یک برنامه ریزی مدون نیاز است تا بتوان منطقه یازده شهرداری کرج را به سمت توسعه شهری هدایت کرد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه با استقرار دفتر توسعه محلی ، سند توسعه آماده است و با انجام اقدامات موردی در جهت آماده سازی محلات مسیر جهت دست رسی و زمینه نفوذ در بافت های فرسوده این منطقه محیا خواهد شد.

وی اظهار داشت: شرایط محله خلج آباد و شیب تند در این محله، باعث شده است تا محدودیت هایی برای توسعه شهری این محله بوجود آید که وجود املاک قولنامه ای بر مشکلات این محله افزوده است.

احد رسولی اظهار کرد: برای حل مشکلات خط ۴ حصار طی جلسات مکرری که در جهت کاهش مشکلات این محله برگزار شده است مقرر گردید مسیر خط ۴ آسفالت ریزی و جابجایی تیرهای برق صورت پذیرد و وضعیت درمانگاه نیمه تمام مشخص شود که اقداماتی در این خصوص صورت گرفته است.

وی در ادامه یادآور شد: به دنبال ایجاد زمین ورزشی جهت استفاده عموم مردم بالاخص جوانان و نوجوانان این محله هستیم که با همکاری نهادها و ارگان های ذیربط انشاالله به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر کرج در پایان صحبت های خود بیان کرد: سرانه های خدماتی در منطقه ۱۱ هنوز به بار ننشسته است . انشاالله با همکاری و همدلی مسئولین و مشارکت مردمی شاهد کاهش تدریجی معضلات این منطقه جهت افزایش رفاه عمومی شهروندان باشیم و گام به گام مشکلات و معضلات این منطقه کاسته خواهد شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1223836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =