۹ پروژه ورزشی در چهارمحال‌وبختیاری افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان از پایان عملیات اجرایی و کلنگ زنی ۸ طرح ورزشی و افتتاح ۴۰ خانه ورزش روستایی دیگر در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیار ی ، حمید کریمی گفت: همزمان با دهه فجر، سالن ورزشی روستای آورگان شهرستان بروجن، سالن ورزشی شمس آباد شهرکرد، زمین چمن باغ اناری و ریگ شهرستان لردگان، فاز دوم  خانه ووشو استان، سالن باستانی مهدیه و ۴۰ خانه ورزش روستایی از محل اعتبارات استانی،نفت و  ملی در چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: کلنگ مجموعه ورزشی روباز اشکفتک شهرستان شهرکرد به وسعت ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع و  با اعتبار ۷ میلیارد ریال از اعتبارات بازآفرینی شهری و سالن ورزشی گندمکار شهرستان اردل نیز در زمینی به وسعت ۱۴۵۰ متر مربع و با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی در این ایام به زمین زده می‌شود.

کریمی در خصوص اعتبارات هزینه شده و سال شروع عملیات اجرایی این پروژه‌های ورزشی، افزود: عملیات اجرایی سالن ورزشی شمس آباد شهرکرد با ۱۴۵۰ مترمربع زیربنا و اعتبار  ۱۵ میلیارد ریال و سالن ورزشی آورگان بروجن نیز با همان متراژ و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال به ترتیب از سال ۹۱ و ۹۴ آغاز شد.

وی در ادامه تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی باغ اناری و ریگ شهرستان لردگان نیز که از ابتدای سال جاری عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده بود هر کدام با۱۲۰۰ متر مربع مساحت و با اعتبار ۲ میلیارد ریال افتتاح می‎شوند و همچنین فاز دوم خانه ووشو استان با ۴۵۰ مترمربع زیربنا و اعتبار ۷ میلیارد ریال در این ایام به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی سالن باستانی مهدیه نیز که از سال ۱۳۹۱ آغاز شده بود اکنون با هزینه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات ملی در زیربنایی به مساحت ۳۷۰ متر مربع به بهره‌برداری می‌رسد.

کریمی در پایان با اشاره به افتتاح ۲۰۰ خانه ورزش روستایی طی ۹ماهه اخیر، از تجهیز و افتتاح ۴۰ خانه ورزش روستایی دیگر با اعتبار ۲ میلیارد ریال در این ایام خبر داد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1225248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =