شهرداری کرج باید بدهکاران دانه‌درشت را شناسایی و اعمال قانون کند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج خواستار شناسایی و اعمال قانون بدهکاران دانه درشت شهرداری این کلانشهر شد و از برخی سنگ اندازی ها در این مسیر به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورا اسلامی شهر کرج، منصور وحیدی طی سخنانی در صد و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر کرج که چهارشنبه ۱۰ بهمن به صورت فوق العاده و به ریاست عباس زارع برگزار شد، بیان داشت: هزینه کردهای شهرداری در حوزه ماده ۱۶ برای بنده بسیار ابهام آفرین است و باید مشخص شود شهرداری مبالغ را به کدام افراد یا نهادها پرداخت می کند. در حالی که اعتبار ماده ۱۶ باید صرف کمک به گروه های هدف نیازمند (و غیردولتی) شود اما پرداخت برخی ارقام سنگین نگرانی ایجاد می کند و ما در برابر افکار عمومی پاسخگو هستیم.

وی افزود: ارقام و بدهی های شهرداری کرج به حدی سنگین است که کمر این نهاد را خم کرده و متاسفانه دوره پنجم مدیریت شهری عهده دار پرداخت اصل و سود تسهیلاتی است که در دوره های قبل دریافت شده اما مسیر هزینه کرد آنها چندان شفاف نیست. متاسفانه وجود برخی مدیران ناتوان در بدنه شهرداری هزینه ها را افزایش داده و ما امروز ناچاریم به لوایحی رأی دهیم که مرتبط با پرداخت بدهی های شهر به بانک شهر می باشد.

این مسئول اظهار کرد: به راستی نتیجه این بدهی های سنگین و کمرشکن چیست؟ اینکه شهرداری با لوایح متعدد تقاضای لحاظ تخفیف برای دریافت مطالبات را مطرح می کند و بی شک روزی فرا خواهد رسید که تخفیف ها به ۹۰ درصد هم می رسد تا بتوانیم هزینه های اداره شهر و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان را تامین کنیم! ما در گرداب بدهی هایی گرفتار شده ایم که بخشی از آنها محصول سوء تدبیرها می باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پایان با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مطالبات شهرداری مغفول مانده و حتی در لیست دانه درشت ها برخی مدیران و پرسنل مدیریت شهری نیز مشاهده می شوند، خاطر نشان کرد: امید است شهرداری با دستگاه قضا در زمینه وصول مطالبات تحرک بیشتری داشته باشد و بدون فرایند سلیقه نگری و عاری از تبعیض ها نسبت به اعمال قانون بدهکاران اقدام نماید.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1227438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =