برگزاری فرش قرمز فیلم‌های درخونگاه و حمال طلا در شیراز

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:عوامل دو فیلم درخونگاه و حمال طلا از جشنواره فیلم فجر در شیراز حضور خواهند یافت.

محسن خباز مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز گفت: یکشنبه ۱۴ بهمن ماه مراسم فرش قرمز فیلم‌های حمال طلا و درخونگاه که به تازگی به فهرست فیلم‌های جشنواره شیراز اضافه شدند برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم ساعت ۱۸ با حضور امین حیایی و ژاله صامتی بازیگران فیلم درخونگاه و سعیدآقاخانی، ژاله صامتی و امیدروحانی بازیگران فیلم حمال طلا در هنر شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

خباز همچنین از رفع مشکل فیلم متری شیش و نیم در تهران خبر داد و اضافه کرد: بر اساس جدول اکران جشنواره، فیلم متری شیش و نیم برای علاقمندان به نمایش در خواهد آمد.

در روز نخست هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز جمعه ۱۲ بهمن ماه، فیلم سرخ پوست به کارگردانی نیما جاویدی و سمفونی نهم به کارگردانی محمد رضا هنرمند در ساعت ۱۸ و ۲۱ در تالار حافظ، فیلم مدیترانه به کارگردانی هادی حاجتمند و فیلم مردی بدون سایه به کارگردانی علیرضا رییستان در ساعت ۱۹ و ۲۱ در سالن نارنجی هنر شهر آفتاب اکران می‌شود.

همچنین ساعت ۱۸ روز جمعه فیلم سال دوم دانشکده من اثر رسول صدرعاملی و ساعت ۲۰ فیلم جان دار به کارگردانی حسین امیری در سالن آبی هنر شهر آفتاب اکران و ساعت ۲۱ در سالن شماره یک پردیس گلستان، فیلم آشفتگی کاری از فریدون جبرانی برای علاقمندان هنر هفتم اکران خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1227861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =