تحقق بودجه سال ۹۷ با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان

شهردار اردبیل از تحقق ۷۰ درصدی بودجه سال ۹۷ شهرداری اردبیل خبر داد و گفت: این بودجه که بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان بوده تقدیم شورای شهر اردبیل شد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در آئین تقدیم لایحه بودجه سال ۹۸ شهرداری اردبیل و مناطق و سازمان‌های تابعه به شورای شهر اردبیل در محل فرهنگسرای تازه تاسیس آل‌عباء اظهار کرد: شهرداری اردبیل بدون همکاری اعضای شورای شهر، دستگاه‌های اجرایی، مساعدت استاندار و رهنمودهای ارزنده نماینده ولی فقیه در استان هیچ توفیقی را در راستای عمران شهری حاصل نمی ‌کرد و اگر امروز ما در جای جای شهر شاهد توسعه و عمران هستیم در سایه این مساعدت و همکاری و سعه صدر شهروندان اردبیلی است.

وی تلاش شهرداری اردبیل را در ایجاد شهری در شان مردم آن یادآور شد و خاطرنشان کرد: بودجه سال ۹۷ شهرداری اردبیل که تقدیم شورای شهر شد بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان بود که ما با تحقق ۷۰ درصدی این بودجه روبرو هستیم.

شهردار اردبیل به شرایط نامساعد اقتصادی کشور و به تبع آن اردبیل اشاره کرد و گفت: علیرغم این شرایط حساس اقتصادی شهر اردبیل یک کارگاه بزرگ عمرانی است و در جای جای این شهر هیچ یک از پروژه‌های عمرانی تعطیل نشده و هر چند کند اما کار با شور و شوق به پیش می‌رود.

لطف‌اللهیان افزود: ما در سالجاری پروژه‌های اولویت‌دار را  در سطح شهر دنبال کردیم و بر همین اساس درصدد حل بخشی از مشکلات شهروندان در قالب تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بودیم.

وی اهتمام شهرداری اردبیل را در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام یادآور شد و تصریح کرد: بهسازی معابر، بهبود عبور و مرور و ایجاد تقاطع غیرهمسطح از سرعت مناسبی برخودار بود و ما در مرکز شهر با فعال کردن کارگاه‌های پل قدس شاهد پیشرفت ۵۵ درصدی این پروژه عظیم شهری هستیم.

شهردار اردبیل با بیان اینکه در سال ۹۶ فاز اول پروژه پل قدس افتتاح و تحویل اهالی شد، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در نیمه اول سال ۹۸ با پیشرفت ۳۰ درصدی فاز دوم این پل نیز در مجموع با ۸۵ درصد به بهره‌برداری رسیده و گامی مهم در راستای عمران شهرداری برداشته شود.

لطف‌اللهیان ظرفیت فعالیت در پروژه پل قدس را بالا دانست و گفت: علیرغم اینکه شهرداری اردبیل توان کار شبانه‌روزی در این پروژه را دارد اما به واسطه کمبود اعتبارات پیمانکاران تنها در یک شیفت روزانه در کارگاه‌های پل قدس فعال هستند و برای رساندن پروژه به ایده‌آل‌های ساخت ضروری است تا با تامین اعتبار مناسب کار شبانه‌روزی را در این پل شاهد باشیم. 

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1228530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =