ذوالفقاری: رهبرانقلاب در دفاع از امنیت و آرامش کشور نقش اول را دارند

مهر نوشت: معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور نقش رهبری در تأمین امنیت کشور را نقش اول دانست و گفت: تاکنون کشور نسبت به میزان تهدیدات امنیتی، از امنیت مناسبی بر خوردار بوده است.

حسین ذوالفقاری ضمن تشریح دستاوردهای چهار دهه گذشته کشور، اظهار کرد: با توجه به مجموع شرایطی که در کشور و در پیرامون کشور و در سطح منطقه داشتیم، شاهد حوادث بسیاری همچون جنگ های متعدی که رخ داده، بودیم.

وی ادامه داد: تحرکات و اقدامات وسیع تروریستی در خیلی از کشورهای منطقه رخ داده است، به لطف خدا و با همت همه مردم و نیروهای دفاع از امنیت کشور، شاهد این بودیم که با وجود همه نا امنی ها در منطقه و پیرامون کشور که آمریکا و استکبار جهانی در ایجاد آن نقش اساسی داشته، کشور ما  از نظر امنیت در شرایط مناسبی قرار داشته است.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور خاطر نشان کرد: البته جنگ هشت ساله هم با دفاع جانانه همه مردم و نیروهای مسلح پشت سر گذاشتند و اجازه ندادند که نقشه هایی که برای کشور کشیده بودند، عملی شود، صدام اعلام کرده بود ظرف سه روز خوزستان و ظرف یک هفته هم کشور را تصرف می کند و با تلاشی که صورت گرفته این اتفاق صورت نگرفت.

ذوالفقاری با تأکید بر اینکه امنیت کشور ما در چهار دهه با در نظر گرفتن همه شرایط در وضعیت مناسبی قرار داشته است، افزود: توطئه ها بسیار و نقشه ها علیه کشور ما زیاد بود و نمی خواهیم بگوئیم که نا امنی نداشتیم، اما نسبت به میزان تهدیدات امنیتی کشور از امنیت مناسبی بر خوردار بوده است.

وی با اشاره به حملات تکفیری ها یادآور شد: وقتی تکفیری ها عملیات خود را شروع کردند، شاهد بودید که نا امنی را به اروپا هم کشاندند و کشور ما در شرایط مناسبی قرار داشت و قطعاً در تحقق این مهم و تأمین امنیت کشور، حمایت و همراهی مردم نقش اول را داشت و در کنار آن نیروهای تأمین امنیت کشور از جان خود گذشتند و توانستند کشور را در امنیت نگه دارند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان مسائلی پیرامون تأمین امنیت در آغاز شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: امام و رهبری نقش محوری و بی بدیل در تأمین امنیت کشور است و امروز می توانیم ادعا کنیم که نقش رهبری در دفاع از امنیت کشور و آرامش و ثبات کشور، نقش اول است امیدواریم این وضعیت تداوم پیدا کند.

۲۹۲۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1230249

برچسب‌ها