تجهیز نیروی دریایی ارتش به ناوهای موشک‌انداز و زیردریایی‌های جدید

ایرنا نوشت: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: سال آینده تعدادی ناوهای موشک انداز و زیر دریایی به مجموعه منطقه دوم نیروی دریایی ولایت جاسک اضافه می ‌شود.

امیر دریادار حسین خانزادی روز سه شنبه در مراسم بهره برداری از طرحهای عمرانی در جاسک هرمزگان افزود: با اضافه شدن این تجهیزات بخش آمایشی نیروی دریایی جاسک تکمیل می‌شود.
وی با بیان اینکه در ساخت تجهیزات و تسهیلات بطور کامل خودکفا شده‌ایم، تصریح کرد: این نشان می ‌دهد که تحریم‌ها هیچ تاثیری ندارند و ما آنها را زیر پا گذاشته‌ ایم.

وی با اشاره به حماسه آفرینی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ، افزود: ایران اسلامی در زیرفشارهای اقتصادی و فرهنگی رشد بی نظیری داشته و این جهش بزرگ و هوشمندانه در سایه هدایت های مقام معظم رهبری است که نگاه ویژه ایشان به مناطق محروم کشور باعث رونق و آبادانی این منطقه شده است.

استان هرمزگان دارای دو منطقه نیرو دریایی ارتش بوده که منطقه یکم در بندرعباس ومنطقه دوم موسوم به ولایت درجاسک واقع شده است.

با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ۴۰۸ واحد مسکونی به کارکنان منطقه دوم نیروی دریایی ولایت در جاسک واگذار شد.
همچنین با حضور امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی طرح توسعه و تجهیز فرودگاه جاسک نیز به بهره برداری رسید، هزینه بهره برداری از این طرح ها یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

عملیات ساخت سه فضای آموزشی و یک درمانگاه نیز امروز سه شنبه با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در مناطق روستایی جاسک از طریق ویدیو کنفرانس آغاز شد.

این طرح‌ها با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال از منابع نیروی دریایی ارتش و خیرین تا اول مهر سال ۹۸ ساخته می‌شود.

شهرستان جاسک یکی از شهرهای بندری با ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و به دریای عمان نزدیک است.
 

۲۹۲۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1231420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =