بازدید رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و امور مشارکت‌های شورای اسلامی شهر کرج  از تکمیل بلوار خوارزمی

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج گفت که میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی یکی از محورهای اصلی نمره دهی و قضاوت مردم در خصوص عملکرد دوره کنونی مدیریت شهری است.

به گزارش خبرآنلاین، محمد نبیونی با حضور در محل احداث پروژه اتصال بلوار خوارزمی به گلدشت، ضمن بازدید از پیشرفت فیزیکی پروژه و استماع گزارشات لازم از زبان مدیر منطقه و پیمانکار، همچنین در جریان موانع اجرایی نیز قرار گرفت و مقرر شد شورای اسلامی شهر با توجه به تراکم جمعیتی منطقه ۶ شهرداری کرج نگاه ویژه ای تر در تخصیص بودجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه ترافیک خیابان شهید بهشتی برای همه به معضلی آزار دهنده تبدیل شده و باید برای آن چاره اندیشی اساسی شود، تصریح کرد: شهرداری کرج با احداث پل های چندگانه حصارک و همچنین اقدام به اتصال بلوار ماهان به بلوار خوارزمی و در ادامه اتصال این بلوار به گلدشت در صدد ایجاد یک کمربندی به موازات خیابان شهید بهشتی برآمده است که در روان سازی ترددها در هسته مرکزی شهر بسیار کارآمد خواهد بود.

این مسئول در عین گفت که برخی پروژه های عمرانی در مدت زمان اجرا تعطیل یا نیمه تعطیل هستند و پیمانکار فضا را به سمتی پیش می برد که بخش اعظم پروژه را در وقت اضافه قرارداد عملیاتی کند که بی شک در چنین کارزاری کیفیت فدای سرعت می شود لذا درخواست و تاکید جدی شورای اسلامی شهر کرج فعالیت مستمر پروژه از صفر تا صد قرارداد است.

نبیونی در ادامه با انتقاد از کم توجهی صورت گرفته به مشکلات و معضلات مناطق ۵ و ۶ شهرداری کرج به عنوان کانون های جمعیتی این کلانشهر، عنوان کرد: علاوه بر فقر زیرساخت ها و سرانه های خدماتی و رفاهی، همچنین در ابعاد فرهنگی و اجتماعی نیز نیازمند اقداماتی در کوتاه و میان مدت هستیم. در بحث زیباسازی و استانداردسازی مبلمان شهری و رفع زوائد بصری نیز مشکلات عدیده ای وجود دارد که گلایه مندی شهروندان را رقم زده است.

عضو دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج در پایان خواستار تسریع در تکمیل پروژه اتصال بلوار خوارزمی به گلدشت شد و ادامه داد: در احداث بلوارها و مسیرهای جدید دسترسی توجه به تامین روشنایی و همکاری با اداره برق در این زمینه از اهمیت مضاعفی برخوردار است و شاهدیم که در اثر کم توجهی ها، جان تعدادی از عابرین پیاده به ویژه در ساعات پایانی شب مورد خطر قرار می گیرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1232924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =