بیش از ۶ هزار کودک در مدارس اراک از روی فقر صبحانه نمی‌خورند

با حضوراکرمی معاون سیاسی امنیتی استانداری،دکتربختیاری فرماندار اراک،فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی،مدیران اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و با پیگیری برخی تشکلهای سیاسی و اجتماعی از یک مدرسه در حاشیه شهر اراک بازدید بعمل آمد.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی،  در این بازدید که به منظور  آشنایی بیشتر و بررسی  مشکل تغذیه با محوریت صبحانه در مدارس حاشیه ای شهر اراک صورت گرفت اکرمی معاون سیاسی امنیتی،اجتماعی استاندار ضمن شنیدن وضعیت  مسائل  اجتماعی حاکم بر زندگی و تحصیل دانش آموزان از زبان مدیر مدرسه و مدیران آموزش و پرورش در اظهاراتی  ضمن تشکر از مجریان این برنامه خواستار تحرک اجتماعی بیشتر در برانگیختن توجهات به این موضوع و افزایش حساسیت ها شد .

در این دیدار دکتر بختیاری فرماندار اراک نیز گزارشی اجمالی از روند شناسایی و پیگیری این مشکل ارائه کرد و خواستار سمت و سو بخشیدن به کمک خیرین و توجه عمومی به این مشکل که دارای اثرات آموزشی و اجتماعی فراوان  است شد.

در این نشست فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش نیز گفت : ۲۷ هزار دانش آموز در مناطق حاشیه ای شهر اراک مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد بیش از ۶ هزار نفر از تغذیه مناسب برخوردار نیستند و این موضوع مشکلات زیادی در روند یادگیری آنان ایجاد می نماید . 

فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش نیز در این بازدید مقرر کرد مبلغ سه میلیون تومان برای بهبود وضع تغذیه دانش آموزان این مدرسه تخصیص یابد . 
در این نشست برخی فعالان تشکلها نیز نقطه نظرات  و آمادگی خود برای کمک بیشتر را اعلام داشتند.

در این دیدار تعدادی بسته های تغذیه ای که توسط تشکلها آماده شده بود در اختیار مدرسه قرار گرفت .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1237140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =