۲ نفر
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
وب اپلیکیشن بیمه جم رونمایی شد

وب اپلیکیشن بیمه جم با ارائه جدیدترین نرم افزار سفارش آنلاین و صدور فوری خدمات بیمه ای در تمامی ساعات شبانه‌روز برای کاربران بیمه‌بازار رونمایی شد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، محمد علیزاده، مدیر شرکت بیمه جم در آئین رونمایی وب اپلیکیشن این شرکت، با تاکید بر اهمیت بیمه در زندگی مدرن شهری اظهار داشت: انسان در طول تاریخ همواره شکل صحیح و راحت تر و به روز شده فعالیت های روزمره خود را دنبال می کند، در این راستا بیمه جم با ارائه راهکارهای جدید و ساده در جهت رفاه صاحبان مشاغل، خانواده ها و عموم مردم سیستم آنلاین بیمه جم را راه اندازی کرده است.

وی افزود: کاربران و بیمه گذاران می‌توانید مقایسه شرکتهای بیمه، محاسبه نرخ انواع بیمه شخص ثالث، بدنه و آتش‌سوزی را به صورت آنلاین از طریق این اپلیکیشن دریافت کنند.

علیزاده تصریح کرد: در این اپلیکیشن کلیه استعلام‌ها مطابق با آخرین تغییرات از شرکت‌های بیمه (ایران، آسیا، البرز، دانا، پارسیان، پاسارگاد و...) بوده و تمامی مراحل استعلام، صدور و تمدید بیمه‌نامه‌های شخص ثالث، بدنه و آتش سوزی تحت نظارت بیمه مرکزی ایران است.

به گفته مدیر شرکت بیمه جم، با راه اندازی این اپلیکشین امکان خرید بیمه از تمامی شرکت های بیمه ای، امکان ثبت بیمه نامه به طور شبانه روزی، تحویل رایگان بیمه نامه، دریافت آنلاین و سریع نرخ بیمه ها در حداقل زمان، بررسی و مقایسه قیمت بیمه و شرایط هرکدام از آنها، امکان صرفه جویی در زمان و هزینه های خرید و همچنین خرید ارزان قیمت با توجه به تخفیف های ویژه هرکدام از شرکت های بیمه ای، مهیا خواهد شد.

محمد علیزاده، گفت: استعلام رایگان، مشاوره با کارشناسان جم با شماره مستقیم چهار رقمی ۳۱۵۶، ارائه انواع پاسخ های عمومی و تخصصی بیمه ای در وبسایت بیمه جم به زبان ساده، امکان دسترسی آسان به سابقه بیمه های صادره برای هر شخص در سیستم بیمه مرکزی، ارائه کد تخفیف برای اعضای باشگاه مشتریان بیمه جم از دیگر خدمات این شرکت است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1238197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =