واکنش شمخانی به پروژه هسته ای «مشکوک» برخی کشورهای منطقه/ سال ۹۸ زمان انتخاب نمایندگان دارای تفکر انقلابی خواهد بود

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت:سال ۹۸ زمان انتخاب نمایندگانی دارای تفکر انقلابی و دغدغه برخورد با فساد است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری ها، امیر دریابان علی شمخانی صبح چهارشنبه در یادواره شهدای بدر و خیبر شمالغرب کشور در ارومیه با بیان اینکه سال ۹۸ سال انتخابات حساسی است افزود: تفکر انقلابی در این بازه زمانی رسیدگی به دغدغه حل مشکلات اقتصادی و مقابله با تمرکز دشمن بر این نقطه است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه جایگاه امروز انقلاب اسلامی حاصل صبر و اتحاد مردم و همدلی موجود در کشور است ادامه داد: در حالی وارد دهه پنجم انقلاب شدیم که در ۲ ریل منطقه‌ای و داخلی موفقیت‌های بسیاری کسب کردیم ریل داخلی انقلاب ما همان "تفکر انقلابی و شهدایی" برگرفته از شعار پیروزی خون بر شمشیر امام (ره) بود

اهم اظهارات شمخانی به شرح زیر است:

* تفکر انقلابی مبتنی بر آیات الهی و توانایی متکی بر اقتدار مردمی است که توانسته بعد از ۴۰ سال همچنان در مسیر خود ماندگار باشد. ریل دوم انقلاب نیز مصاف با جبهه بی ثبات سازان و جبهه ثبات خواهان بود که ۴۰ سال است شاهد جنگ در این جبهه هستیم.

* منشأ اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران فرهنگ مقاومت و شهادت است و از این رو مبانی و مظاهر این فرهنگ نورانی بیش از هر موضوع دیگری در معرض تهاجم و تخریب دشمنان قرار دارد جنگ اقتصادی و روانی دشمن را که با شدت و گستردگی بی سابقه‌ای در جریان است ابزاری برای دلسرد کردن جامعه از تداوم مقاومت و پذیرش مسیر تسلیم و ذلت است. پیروزی بدون مقاومت و تلاش حاصل نمی‌شود و با برنامه ریزی های صورت گرفته و تفکر انقلابی سال ۹۸ را سال مأیوس سازی دشمن قرار می‌دهیم.

*تمامی تحرکات بیگانگان و برخی کشورهای شرور در منطقه غرب اسیا بویژه اقدامات غیر عادی برخی کشورهای منطقه که سابقه سیاه انها در حمایت از جریانهای تروریستی اثبات شده است را تحت رصد دائمی داریم.

*برخی کشورهای منطقه با صرف دلارهای نفتی اجرای پروژه های مشکوک هسته ای را در دستور کار قرار داده اند که این اقدامات می تواند منطقه بلکه جهان را با خطر و بحرانی بدتر از خطر تروریست های تکفیری و داعش مواجه کند.

*روابط امروز ایران با عراق ثمره مقاومت و همپیمانی راهبردی و اینستکس اروپایی‌ها مثالی از جوی باریک و کم‌ثمر است. 

214214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1240559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
    0 0
    کار شواری نگهبان سخت میشود از کجا این همه نماینده انقلابی پیدا کند