۰ نفر
۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰

شیرازی های میهمان نواز برای مسافران سیل زده ، سنگ تمام گذاشتند.

خبرجنوب در شماره امروز ، هشتم فروردین در مطلبی با «عنوان هزاران شمع روشن در سوگ قربانیان سیل شیراز » به تجمع  دیشب شیرازی ها در دروازه قرآن ، برای ابراز همدردی با قربانیان سیل پرداخته است . در این مطلب ضمن انتقاد از جوک ها و مطالب سخیفی که روحیه کار و تلاش مردم این شهر را نشانه می رود ، به این نکته اشاره شده ، که مردم این شهر از همان لحظات اولیه وقوع سیل ، ضمن امداد رسانی به آسیب دیدگان ، درهای خانه های خود را به روی میهمانان سیل زده گشوده و با در دست گرفتن پلاکارد در محل های وقوع سیل میهمانان  نوروزی سیل را به خانه های خود دعوت می کردند .
در ادامه اخبار و گزارش های سیل ، خبرجنوب ، امروز  گفت و گویی منتشر کرده با پارسایی نماینده مردم شیراز . در این گفت و گو عضو فراکسیون امید فاجعه سیل شیراز را به گودال عظیم   ربط می دهد که در محدوده دروازه قرآن قرار دارد و متاسفانه آن را از 20 سال قبل پر کرده بودند .
به گفته این نماینده مجلس ، گودال مسدود شده  از دیرباز محل گذر آب بالا دستی بود و تا عمق 80 متر مکعب آب را پوشش می داد.  
 « کوچ تلخ یک خانواده سه نفره در سیل دروازه قرآن »، عنوان گفت و گویی  است که خبرجنوب با بازماندگان یک خانواده قربانی شده در سیل شیراز انجام داده است . گزارش بازدید وزیر ارتباطات از محله آسیب دیده از سیل سعدی ، و اعلام نیاز مردم سیل زده این منطقه به سه هزار تخته پتو از دیگر مطالب منتشر شده در این روزنامه با موضوع سیل اخیر شیراز است .

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1244214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الف.نباتی US ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
    10 12
    خداوند رحمتشون کنه / اما چرا ما داریم گرفتار خرافه گرایی و سنت های جاهلی میشیم؟؟ روشن کردن هزاران شمع که هیچ، روشن کردن میلیونها شمع هم که بشه، هیچ فایده ای برای عزیزان از دست رفته نداره؟! این رفتارهای نمایشی مربوط به کسانی است که اعتقادی قیامت ندارند و مرگ رو نابودی و نیستی می دانند. و طفلکی ها مجبورند برای تسلی خودشان و دیگران چنین کارهایی بکنند! بابا جون اگه واقعا هدفتون اینه که خدمتی به متوفیان سیل که دستشان از دنیا کوتاه شده کرده باشید، راه درست زیاده: 1 ـ هر کدامتان یک صفحه قرآن براشون بخونید. 2 ـ به نیت متوفیان سیل، هر نفر مبلغی صدقه به فقرا بدهد و ثوابش را به آن ها هدیه کند 3 ـ هر نفر یک روز نماز قضا براشون بخونه 4 ـ به نیت از دنیا رفته ها دست و استین بالا بزنید و به داد اسیب دیدگان سیل بروید. این چهار راه کار و صدها راه کاری که ذکر نشده، یعنی فهم و انسانیت و معاد باوری .