نماینده اصفهان: در سال ۹۸ باید روراستی، تواضع، پرکاری و ساده‌زیستی را در بین مسئولین ترویج دهیم

برنا نوشت: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: صاحب اصلی انقلاب مردم هستند. مقام معظم رهبری به جوانان فرمودند که در چارچوب مقررات آتش به اختیار باشند. نباید اجازه دهیم که دروغگویی رشد و ترویج پیدا کند. همچنین ما نباید اجازه دهیم که از عدالت فاصله بگیریم.

«حسن کامران دستجردی»، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در خصوص مهم ترین اتفاقات سال ۹۷ گفت: تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان از مهمترین اتفاقات سال بود. کسانی که در این مراسم شرکت کرده بودند تعدادشان بیشتر از حاضرین در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بود.

وی ادامه داد: علاوه بر آن، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که حضوری ملی بود از دیگر اتفاقات مهم در کشور محسوب می شود. آمریکایی خودشان را به آب و آتش می زنند که مردم ایران را دلسرد کنند ولی در مقابل ملت شریف ایران موضع قاطعانه ای با حضور در راهپیمایی نشان دادند.

کامران  بیان کرد: مردم با وحدت از همه جناح ها و گروه ها آمدند و در آن مقطع موضع خود را به خوبی به دنیا نشان دادند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: در هر دوره مجلس فقط ۲۰درصد نمایندگان به مجلس آتی راه پیدا می کنند و اغلب ۸۰ درصد نمایندگان انتخاب نمی شوند. در انتخابات جوی درست می کنند و باند بازی می‌شود و کسی که رای می آورد پس از انتخابات وعده هایی که داده را از یاد می برد. در سال جدید باید روراستی، تواضع، پرکاری و ساده زیستی را در بین مسئولین ترویج دهیم.

وی ضمن تبریک به ملت ایران بیان کرد: صاحب اصلی انقلاب مردم هستند. مقام معظم رهبری به جوانان فرمودند که در چارچوب مقررات آتش به اختیار باشند. نباید اجازه دهیم که دروغگویی رشد و ترویج پیدا کند. همچنین ما نباید اجازه دهیم که از عدالت فاصله بگیریم.

۲۱۴۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1245178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =