۰ نفر
۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

سالانه جمعیت زیادی از مردم ایران به شهر مشهد سفر میکنند. عمده این سفرها به منظور زیارت صورت می پذیرد اما در این میان هستند تعدادی که برای تفریحی و بازدید جاذبه های فرهنگی و طبیعی به این شهر سفر میکنند. به خصوص مسافرانی که از کشورهای دیگر این شهر را انتخاب می کنند.

تور مشهد از تهران

این تور در بین سایر شهرهای مبداء از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا مبداء اصلی گردشگران خارجی و یا حتی سایر مسافرانی است مقصدی ما بین را برای سفر  انتخاب می کنند و حتی شهروندان تهرانی آنقدر زیاد هستند که بیشترین جمعیت مسافر از تهران به مشهد اختصاص دارد.

تور مشهد از تهران هزینه ای ارزران تر نسبت به همین تور از شهرهای دیگر دارد و دلیل این ارزانی هم تعدد پروازها و قطارها و البته رقیب ها می باشد که موجب شده مسافران تمایل زیادی برای سفر ارزان به شهری بزرگ با امکانات فراوان نشان دهند.

تهران با تمام عظمت خود تا چندی پیش فاقد مجموعه های آبی عظیم و مهیج بود، حتی در حال حاضر فاقد سینماهای مجلل و با شکوه می باشد و این خود به تنهایی دلیلی برای سفر از تهران به مشهد بوده که موجب خدمات دهی بیشتر تور مشهد از تهران می باشد.

تهران

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از شیراز هم توری پر مخاطب است که علاوه بر جنبه تفریحی به منظور سمینارها و دورهمی های پزشکی، درمانی، علمی رزرو می شود.

تور مشهد از شیراز هرچند همچون سایر شهرها برای زیارت رزرو می شود اما سفرهای کاری و تحصیلی به مقصد مشهد از این شهر بیش از شهرهای دیگر انجام می شود و دلیل اصلی نیز قطب پزشکی و اطلاعات بودن شهر شیراز و مشهد می باشد.

تور مشهد از شیراز هزینه ای بیش از تور مشهد از تهران دارد و این افزایش هزینه به دلیل مسافت بیشتر و تعداد کمتر ایرلاین ها و شرکت های ریلی فعال در این مسیر می باشد.

تور مشهد از اصفهان

اصفهان یکی از توریستی ترین شهرهای ایران است که از جای جای دنیا مخاطبان زیادی را به سوی خود روانه می کند و نقش بسیار مهمی در انتقال توریست به شهرهای دیگر ایران دارد از این رو مبداء مهم برای انتقال توریست به شهر مشهد نیز می باشد.

هرچند تور مشهد از اصفهان بیشتر توسط شهروندان اصفهانی رزرو می شود اما گردشگران خارجی زیادی هم این مسیر را به عنوان جاذبه ای دیدنی شناسایی نموده و به مشهد سفر میکنند تا علاوه بر مشاهده معماری اسلامی شاهد مراسم های شیعیان جهان نیز باشند.

تور مشهد از اصفهان پس از تهران و کیش از شلوغ ترین تورهای درخواستی مردم در شهر اصفهان است به همین جهت یکی از مهمترین شهرهای مبداء به مقصد شهر مشهد می باشد.

تور مشهد از تبریز

تبریز یکی از شهرهای تجاری ایران که سالانه گردشگران زیادی را برای تفریح و تجارت راهی غرب کشور می نماید و شهری توریستی و مرزی بوده که گردشگران زیادی آن را را مقصدی برای خروج از کشور و سفر زمینی به کشور ترکیه می دانند ولی جالب است بدانید تبریز همچون دیگر کلان شهرهای ایران بیشترین مسافران خود را راهی شهر مشهد نموده و در واقع تور مشهد از تبریز طرفداران زیادی دارد.

تور مشهد از تبریز در ایام محرم و صفر، عید نوروز یکی از شلوغ ترین تورهای کشور به مقصد مشهد بوده، همچنین شباهت فرهنگی شهر تبریز به مشهد از نظر جنبه های مذهبی باعث شده است آذری زبانان زیادی به شهر مشهد مهاجرت نمایند و این امر به تنها نیز سالانه موجب ترددهای بیشماری برای دید و بازدید می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1247965

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =