تصویر دانشمندان در فیلم‌های سینمایی چگونه است؟

چهارمین قسمت فصل جدید «چرخ»، امروز (۱۶تیر) ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه‌ چهار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  دومین هفته‌ برنامه‌ «چرخ» با گفت‌وگویی درباره‌ تصویر دانشمندان در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی آغاز خواهد شد. 

حسین فروتن به‌عنوان مجری و کارشناس میز علم «چرخ» درگفت‌وگو با طه‌ حسین‌نژاد، کارشناس سینما و تولیدکننده‌ پادکست‌های سینمایی، این موضوع را بررسی خواهند کرد. 

در بخش روایت خبری «چرخ»، محمود حاج‌زمان، روزنامه‌نگار علم، به مرور مهم‌ترین خبرهای روز دنیای علم و خبر شناسایی بزرگترین شکوفایی جلبکی دنیا در پهنه‌ای به وسعت اقیانوس می‌پردازد. آشنایی با جزییات کار یک شهاب‌سنگ‌شناس و اولین موزه‌ شهاب سنگ ایران در برج آزادی از دیگر بخش‌های چهارمین قسمت «چرخ» در فصل تابستان خواهد بود.
مجله‌ تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده بررسی و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان، مسائل روزمره‌ زندگی را واکاوی می‌کند. 
«چرخ» در تابستان امسال در سه روز یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، از ساعت ۱۹ به‌صورت زنده از شبکه‌ چهار پخش می‌شود. حافظ آهی اجرای برنامه را به عهده دارد و الهه بهبودی و محمد جباری تهیه‌کننده و سردبیر برنامه‌ی «چرخ» هستند.

۲۵۸۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1277269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =