سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز:
کمبود نوشت‌افزار نداریم

ایسنا نوشت: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: به میزان کافی نوشت افزار در بازار توزیع شده و در این باره جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

«رامین ربیعی» ضمن اعلام این خبر افزود: اگر چه در بخش کالاهای تحریر و نوشت افزار دانش‌آموزان در بازار کمبودی وجود ندارد اما بازرسی سازمان صمت استان البرز با همکاری ارگان‌های دیگر، این بازار را رصد نموده و طرح نظارت بر فروش دفاتر دانش آموزی و لوازم التحریر را آغاز کرده است.

ربیعی تصریح کرد: به مردم توصیه می کنیم که خرید بیش از نیاز می‌تواند نظم بازار را تحت الشعاع قرار دهد اما از آنجایی که اقلام مورد نیاز به میزان کافی در بازار توزیع شده جای نگرانی نیست.

سرپرست سازمان صمت استان البرز با اشاره به رصد دقیق بازار بیان کرد: واحد های صنفی فروش لوازم التحریر علاوه بر آنکه باید جواز کسب معتبر داشته باشند لازم است نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور را با جدیت مد نظر داشته باشند. در غیر این صورت تخلف کرده و برابر قانون با آنها برخورد می شود.

ربیعی ضمن هشدار به افرادی که لوازم التحریر و دفاتر دانش آموزی قاچاق می فروشند اظهار کرد: به شدت با فروشندگان کالای قاچاق، گرانفروشان و محتکرین برخورد می‌کنیم.

شهروندان استان البرز می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود در زمینه گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم اجرای تعهدات، عدم انجام خدمات پس از فروش در دوره ضمانت، قاچاق و عرضه خارج از شبکه را به صورت شبانه روزی با سامانه ۱۲۴ در مرکز استان و شهرستان های تابعه مطرح نمایند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1301706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =