اعتراض یک فرماندار به شورا و شهرداری:چرا مردم از خدمات اولیه شهری محروم هستند

مهر نوشت: فرماندار آبادان ضمن انتقاد از عملکرد شورا و شهرداری و وضعیت نابسامان خدمات شهری گفت: متاسفانه مردم آبادان از بدیهی ترین خدمات شهری نیز بی بهره اند.

سید زین العابدین موسوی امشب در نشست فوق العاده شورای شهر آبادان که در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، ضمن تشریح شرایط نابسامان خدمات شهری آبادان از اعضای شورای شهر خواست در اسرع وقت به مشکلات ورود کرده و در جهت رفع آنان چاره اندیشی و اقدام کنند.
وی افزود: در سیستم مدیریت شهری وظایف مدیران مشخص شده و هر فرد در مقام اجرایی خود باید بتواند وظایفش را به درستی انجام دهد، شورا، شهرداری، دستگاه های دولتی و سایر نهادهای اجرایی باید وظایف خود را به نحو مطلوب و با رعایت اصل عدم مداخله در کار یکدیگر به انجام برسانند، وظیفه همه ما ارائه خدمات مطلوب به مردم است.
فرماندار ویژه شهرستان آبادان با طرح سوالات مردمی از شورا و شهرداری با تاکید بر آنکه مردم آبادان از بدیهی ترین خدمات شهری بی بهره اند، به ارائه برخی راه حل ها برای خروج شهرداری از بحران خدمات رسانی به ویژه در حوزه خدمات شهری پرداخت.
موسوی، ضمن یادآوری مسئولیت های اجرایی اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان منتخبان مردم تصریح کرد: به رغم آنکه وظیفه فرمانداری نظارت است اما همکاران ما در فرمانداری هر روز در کف خیابان در حال انجام وظایف شهرداری هستند، چه کسی یا کسانی مسبب وضعیت کنونی شهرند، آیا به وجود آمدن این وضعیت بر اساس منطق است یا کسانی هستند که مغرضانه در حال کم کاری اند.
64231
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1316927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =