جزئیاتی از ساختار تازه نمایشگاه کتاب تهران

تسنیم نوشت: مشاور اجرایی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد جزئیاتی از ساختار تازه مصوب شده برای نمایشگاه کتاب تهران را بازگو کرد.

ایوب دهقانکار سخنگوی شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران از تصویب کلیات چارت تازه نمایشگاه کتاب تهران در این شورا خبر داد و گفت: در دو جلسه گذشته شورا درباره ساختار تازه پیشنهاد شده برای نمایشگاه صحبت کردیم. سال گذشته نیز این ساختار در راستای چابک‌سازی تغییراتی داشت و امسال نیز با همین هدف و رویکرد سعی کردیم راهکارهایی برای دور شدن نمایشگاه از فربهی ساختار مطرح کنیم که کلیات آن تصویب شد اما درباره زیرشاخه‌های این طرح و ساختار جدید هنوز صحبت‌هایی باید انجام شود تا نهایی شود.

وی در همین زمینه ادامه داد:در ساختار تازه تفکیک سه ضلع اصلی نمایشگاه شامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و صنف نشر به شکلی واضح‌تر از قبل دیده شده و این صف‌بندی شفاف‌تر شده است. در این ساختار تازه رئیس نمایشگاه سه معاونت خواهد داشت که شامل معاونی برای اجرا و پیگیری امور حاکمیتی و ستادی مرتبط با بخش دولتی است. معاونت دیگری امور اجرایی را بر عهده خواهد داشت که احتمالا مسئولیت آن با موسسه نمایشگاه‌ها خواهد بود و معاونتی دیگر نیز تمامی موضوعات مرتبط با صنف نشر و کتاب را پیگیری می‌کند که این معاونت نیز برعهده صنف نشر خواهد بود. در این چارت تازه تکلیف کار دیگر به طور کامل مشخص و وظایف نیز با همدیگر تداخلی ندارد.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1319061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =