ذات اصلی سمن‌ها، ارتباطات اجتماعی است

حقوقدان و مدرس دانشگاه با بیان اینکه نفس و ذات اصلی سمن‌ها، ارتباطات اجتماعی است، گفت: ارتباطات درون سازمانی روتین و منظم به ارتباطات اجتماعی منجر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، امید رشیدی در اولین دوره  انتخابات نمایندگان سمن‌ها در شورای توسعه و حمایت از تشکل‌ها که در سالن اجتماعات کتابخانه امام خامنه‌ای سنندج برگزار شد، اظهار داشت: سمن‌ها در کردستان از نظر نخبه‌پروری و شایسه‌سالاری با استان‌های بزرگ کشور برابری می‌کند که نشانه سرمایه بزرگ اجتماعی در استان است.

وی حضور فعال و دلسوزانه مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان را ستون سقل ارتباط سمن‌ها با استانداری و نظام حاکمیتی و سایر ادارات مرتبط  دانست و افزود: در کردستان زمان آن رسیده که سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد دیگر ثمر بدهند و جایگاه واقعی خود را به نمایش گذاشته و سهم عمده‌ای از سرمایه‌های اجتماعی به معنای عام داشته باشند.

رشیدی تصریح کرد: باید به این تفکر برسیم که نخبه‌ها را  تقویت و در اولویت انجام امور قرار دهیم.

این حقوقدان و مدرس دانشگاه  با اشاره به  اهمیت جایگاه این شورا ، اظهار کرد: افراد منتخب امروز در این شورا ،  باید استراتژیک‌های کلان ما را منعکس کنند که منجر به تشریک مساعی شود.

وی خطاب به افرادی که امروز انتخاب می‌شوند، یادآور شد: برگزاری جلسات مستمر و  منظم ماهانه بر اساس تخصص خود، شناسایی نیازهای حوزه مورد فعالیت و انتقال  آن به  امور اجتماعی استانداری و وزارت کشور  و احصاء مشکلات سمن‌های استان را در رزومه کاری خود تعریف کنید.

رشیدی با بیان اینکه نفس و ذات اصلی سمن‌ها ارتباطات اجتماعی است، تصریح کرد: ارتباطات درون سازمانی و روتین منظم به ارتباطات اجتماعی منجر می‌شود.

وی آمادگی خود را در امور حقوقی در راستای توانمندسازی سمن‌ها بر اساس موضوع و حوزه عملکرد، در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و مشاوره امور قضایی را اعلام کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1325091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =