آغاز رسمی مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی /یزله عشایر عرب خوزستان در مراسم/تشییع به سمت مصلا/حواشی مراسم تشییع پیکر حاج قاسم

پیکر پاک شهیدان جبهه مقاومت ‌سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر همرزمان این دو شهید سرافراز پس از تشییع در نجف راهی ایران شدند و مردم، مسئولان‌ لشکری، کشوری و استانی که از شب گذشته  در ‌فرودگاه اهواز حضور داشتند به استقبال پیکر شهدا رفتند.

به گزارش خبرآنلاین، امروز یکشنبه ۱۵ دی ماه مردم از سراسر شهرهای خوزستان برای حضور در مراسم بزرگ و باشکوه تشییع پیکر سردار سلیمانی خود را به اهواز رساندند تا در مراسم تشییع پیکر این شهید و همراهانش شرکت کنند.

مراسم تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و پنج تن از یارانش قرار بود از ساعت ۸ صبح آغاز شود اما به دلیل تراکم شدید جمعیت در مسیر تشییع شهدای مقاومت، آغاز مراسم ‌با مشکل مواجه شد و با تاخیر از دقایقی پیش آغاز شد.

جوانان خوزستان: ما را برای انتقام خون سلیمانی به عراق اعزام کنید

بنا به گزارش مهر ، حضور جوانان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار قاسم سلیمانی بسیار باشکوه است و در میان جمعیت آنها بیشترین شور را دارند.

جوانان خوزستان از مسئولان نظام خواستند که آنها را به کشور عراق اعزام کنند تا انتقام خون سردار شهید قاسم سلیمانی را از آمریکا بگیرند.

مردم خوزستان: فقط به انتقام سخت راضی هستیم

مردم خوزستان با حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی به مسئولان اعلام کردند که فقط به انتقام سخت راضی هستند.

آنها با حمل دست نوشته‌ها و شعارهای خود اعلام کردند تنها به گرفتن انتقام سخت به تلافی شهادت سردار قاسم سلیمانی راضی هستند و نباید مسئولان به انتقامی ساده بسنده کنند.

اغلب مردم خوزستان آمادگی خود را برای اعزام به عراق و جنگ به آمریکا اعلام کرده‌اند.

یزله عشایر عرب خوزستان در مراسم تشییع سردار سلیمانی

مردم عرب خوزستان با برافراشتن بیرق‌های خود، در سوگ سردار دل‌ها، شهید سپهبد قاسم سلیمانی، عزاداری کردند.

هلال احمر خوزستان در حالت آماده باش است

به علت کثرت بالای جمعیت شرکت کننده در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت، نیروهای امدادی هلال احمر در اهواز به حالت آماده باش درآمدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در همین زمینه از به کار گیری ۱۰۰ نجاتگر در قالب ۱۲ تیم امداد و نجات سیار، سه ایستگاه موقت و سه قایق نجات این جمعیت برای پوشش امدادی ویژه برنامه تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

همچنین بنا به گزارش ایسنا، پیکر شهدا هم اکنون در حال تشییع به سمت سلمان فارسی و سپس مصلای مهدیه امام خمینی اهواز است. 

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1338966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =