فتاح: ملت پشت سر «انتقام سخت» از آمریکا ایستاده است

رئیس بنیاد مستضعفان می گوید: دشمن تهدید می کنند که جمهوری اسلامی از انتقام بخاطر ترور سردار سپهبد سلیمانی عقب بنشیند اما حضور مردم در مراسم تشییع سردار، بیمه و پشتیبان انتقام سخت است.

پرویز فتاح در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید سلیمانی و همرزمانش در اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان، گفت: دل مردم ایران با این اتفاق خیلی شکسته است. شخصیت  شهید سلیمانی هم طوری بود که همه جناح های سیاسی، اقوام و مذاهب در ایران و منطقه ایشان را قبول داشتند به همین دلیل همه ملت واقعا به صحنه آمدند.

این حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی، فقط در رحلت امام (ع) رقم خورده بود

وی تاکید کرد: در جواب این حرف های پرتی که برخی می زنند و می گویند مردم با حمایت دولتی ها به میدان می آیند، همین مراسم بود و باید این روزها را ببینند. این مردم با عشق به تشییع پیکر حاج قاسم آمدند. من فقط به خاطر دارم که این حضور در رحلت امام (ره) رقم خورده بود.

ملت پشت سر انتقام سخت ایستاده است

فتاح با بیان اینکه «دشمنان امروز پیام واقعی ملت را می گیرند»، تصریح کرد: پشت سر انتقام سختی که رهبری از آن صحبت کردند، ملت ایستاده است و آنها مایوس و مایوس تر می شوند. رجزخوانی های آنها فقط از سر استیصال است. تهدید می کنند که جمهوری اسلامی از انتقام عقب بنشیند اما  حضور مردم در مراسم تشییع، بیمه و پشتیبان انتقام سخت است.

مردم آماده اند بهای انتقام را بپردازند

رئیس بنیاد مستضعفان همچنین اظهار کرد: ملت اثبات کردند که آماده اند بهای انتقام را بپردازند، هرچه که باشد. انشاالله در انتهای آن پیروزی است. به هرحال دل مردم به جوش و خروش آمده و وحدتی ملی ایجاد شده که پشتوانه بزرگی برای مسئولان نظام و مخصوصا حوزه نظامی است تا بتوانند هدفی که برای انتقام سخت دارند، بی محابا و بدون ملاحظه دنبال کنند تا دل ملت خوشحال شود. 

توئیت های ترامپ برای عقب نشینی کردن ماست اما...

وی  گفت: پاسخ های ایران آنچنان خواهد بود که دشمن پشیمان شود و این غلط ها را تکرار نکند چون اگر قدرت نظام اسلامی ما را کم ببینند، تکرار خواهند کرد.

فتاح یادآور شد: دشمن اکنون ما را در حیطه آزمایش گذاشته است، توییت های آقای ترامپ هم در این جهت است که ما کم بگذاریم، عقب نشینی کنیم و کوتاه بیاییم اما اگر می خواهیم مقاومت و بازدارندگی ایجاد کنیم تا جسارت تکرار چنین کارهایی را پیدا نکنند، راهش فقط انتقام سخت است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1339894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =