لبخند شهید سلیمانی، آرامش مردم ایران بود

ایسنا نوشت: رییس دانشگاه تبریز گفت: لبخند شهید سلیمانی، آرامش مردم ایران بود، او بازوی قدرتمند نظامی بود که در کنار فعالیت‌های دیپلماتیک توانسته بود دولت و کشور را در اغلب بازی‌های سیاسی و امنیتی حفظ کند.

میر رضا مجیدی در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در دانشگاه تبریز اظهار کرد: شهید مظهر عشق الهی بوده و با وضوی خون و سجده حق به سوی محبوب خود می‌رود و به گفته امام (ره)
شهدا در قهقه مستانه شان "عند ربهم یزرقون" هستند.

وی اضافه کرد: شهادت در فرهنگ ما مرگی نیست که دشمن بر مجاهد تحمیل کرده باشد، بلکه مرگ دلخواهی است که مجاهد با آگاهی و منطق، شعور و بینایی آن را انتخاب کرده است، راهی که سپهبد سلیمانی انتخاب کرد.

وی تاکید کرد: شهادت، پاداش سال‌ها جهاد سردار سلیمانی در راه خدا بود، البته سپهبد سلیمانی و همرزمانش به دوستان شهید خود، به باکری‌ها و همت‌ها پیوستند.

رییس دانشگاه تبریز متذکر شد: راه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در مقابله با ظلم جهانی ادامه خواهد یافت، شهادت سپهبد سلیمانی داغ بزرگی بر دل همرزمان و هموطنان نشانده و اکنون باید دید چگونه می‌توان این اندوه و خشم را در مسیری سازنده برای نظام قرار داد.

مجیدی خاطرنشان کرد: اکنون شهادت سپهبد سلیمانی باید عاملی برای صلح ملی باشد، لازم است گروه‌های مختلف سلوک سردار سلیمانی و دیگر شهدای پاک انقلاب را سرلوحه خود قرار داده و سر بلندی ایران را بیش از هر چیز در اولویت خود قرار دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1340350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =