اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال جهت رفع مشکل آب روستاهای سیل زده لرستان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از اختصاص مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکلات روستاهای سیل زده این استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،  علیرضا کاکاوند در این رابطه گفت: در سیل فروردین ماه امسال ۹۶۴ روستای استان با خسارت دو هزار و ۶۲۰ میلیارد ریالی در خصوص تامین آب شرب مواجه شدند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون تنها مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال از حجم بالای خسارات به این شرکت پرداخت شده است؛ اظهار داشت: بر اساس آخرین پیگیری ها در هفته گذشته مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز اختصاص یافته که پس از تصویب در هیات دولت به استان لرستان تخصیص پیدا خواهد کرد.

تلاش شبانه روزی کارکنان آبفار استان

وی تصریح کرد: حجم خسارات وارد شده در سیل امسال بسیار زیاد بوده اما با تلاش شبانه روزی همکاران در این شرکت و در کمتر از دو هفته آب شرب روستاهای خسارت دیده وصل شد.

وی اضافه کرد: نیروهای این شرکت در زمان سیل در انتظار اعتبار نمانده و با امکانات موجود مشکل تامین آب شرب روستاهای خسارت دیده رفع شده و در زمان مناسب آب شرب پایدار این روستاها نیز ترمیم و عملیاتی شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به سیل خیز بودن منطقه و همجواری برخی روستاها با رودخانه ها، می بایست تاسیسات و خطوط انتقال آب به روستاها ایمن سازی شود و امیدواریم با تخصیص مبلغ جدید بتوانیم در راستای اقدامات پیشگیرانه و ایمن سازی اقدام کنیم.

در سیل فروردین ماه سال جاری، خسارات زیادی به زیرساخت های استان لرستان وارد شد که آب شرب۹۶۴ روستای استان قطع شده بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1344254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =