اشتغال ۱۱۰۰ مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در طرح راهبری شغلی

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: با تأیید و اجرای ۱۲ طرح راهبری شغلی زمینه اشتغال ۱۱۰۰ مددجوی این نهاد فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،علی ملک پور بیان کرد: در طرح راهبری شغلی نیازمندان فاقد شغل به کارآفرینان و صاحبان مشاغل معرفی می‌شوند.

وی ضمن معرفی این طرح افزود: ابتدا طرح‌های اشتغال از سوی راهبران شغلی معرفی می‌شوند، سپس این طرح‌ها توسط هیئت شناسایی، ارزیابی، هدایت و نظارت بر راهبران شغلی بررسی و نتیجه به اطلاع کارآفرینان و صاحبان مشاغل می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به تأیید ۱۲ طرح راهبری شغلی و ایجاد زمینه اشتغال ۱۱۰۰ مددجوی این نهاد ادامه داد: با اجرای ۶ طرح دامداری و کشاورزی زمینه اشتغال ۶۰۰ مددجو را فراهم می‌شود.

ملک پور تعداد طرح‌های زنبورداری ارائه شده را ۴ مورد عنوان و مطرح کرد: طرح‌های زنبورداری با اشتغال ۳۵۰ نفر توسط هیئت شناسایی، ارزیابی، هدایت و نظارت بر راهبران شغلی بررسی و به تصویب رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین یک طرح بوم‌گردی زمینه اشتغال ۲۰ مددجو و طرح بسته‌بندی ادویه و سبزیجات خشک نیز زمینه اشتغال ۱۵۰ را فراهم می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: از تمامی فعالان حوزه اشتغال و کارآفرینان استان دعوت می‌شود تا جهت مشارکت در طرح راهبری شغلی، طرح‌های خود را به معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان جهت بررسی و ایجاد زمینه همکاری ارائه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1350621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =