تاکید کمیته بحران کروناویروس بر رعایت نکات بهداشتی از سوی شهروندان

‌مدیر روبط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به تشکیل جلسه اضطراری کمیته بهداشت کارگروه سلامت در بلایا و حوادث با محوریت کروناویروس از تاکید این کمیته بر رعایت نکات بهداشتی از سوی شهروندان برای پیشگیری و کنترل شیوع این بیماری خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،سید علی درخشان افزود: در همین راستا اقدامات صورت گرفته در خصوص ‌آموزش و اطلاع رسانی عمومی در این جلسه تشریح شد.
وی افزود: نکات بهداشتی و اخبار حوزه سلامت بویژه توصیه های آموزشی با رویکرد پیشگیری از کروناویروس و کنترل آن بطور منظم از طریق زیر نویس در برنامه های پر مخاطب صدا و سیمای مرکز استان، جراید و رسانه ها منعکس و با بکارگیری ظرفیت شبکه های اجتماعی در فضای مجازی نکات لازم در اختیار تمامی اقشار قرار می گیرد.
وی در ادامه از اعلام آمادگی مدیریت روابط عمومی برای انجام هرگونه اطلاع رسانی در اسرع وقت بمنظور حفظ سلامت هم استانیان خبر داد. 
درخشان در ادامه خاطر نشان کرد: این جلسه در سی امین روز از بهمن ماه ۹۸، ‌با حضور اعضای کمیته،در سالن جلسات مرکز بهداشت استان تشکیل شد.
وی تصریح کرد: این جلسه متعاقب تایید گزارش ابتلای دو نفر از هم وطنانمان به کرونا ویروس از سوی وزارت بهداشت و بمنظور بررسی میزان آمادگی مراکز خدمات جامع سلامت وبیمارستانهای استان و آموزش و اطلاع رسانی عمومی پیرامون این بیماری تشکیل و بر ضرورت حفظ آمادگی دستگاه ها و همکاری بین بخشی برای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس تشکیل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =