«آن‌قدر خوب که نمی‌تواند واقعی باشد» به بازار آمد

ایسنا نوشت: کتاب «آن‌قدر خوب که نمی‌تواند واقعی باشد» با ترجمه مائده رحماندوست منتشر شد.

در معرفی ناشر از این مجموعه آمده است: «آن­قدر خوب که نمی‌تواند واقعی باشد» شامل داستان‌های برگزیده جایزه ادبی اُ. هنری در سال ۲۰۱۷ است که در راستای انتشار تمامی آثار برگزیده در این جایزه ادبی در قالب یکصد عنوان از سوی انتشارات کتاب نیستان منتشر شده است.

جایزه اُ. هنری که هرساله به داستان‌هایی کوتاه که مفهوم و یا ارزشی استثنایی را در درون خود منتقل می‌کنند اهدا می‌شود، جدای از انتخاب اثر برگزیده دست به انتخاب آثار دیگری نیز می‌زند که از سوی هیات داوران این جایزه شایسته تقدیر شناخته شده‌اند و در قالب یک کتاب سالانه منتشر می‌شود.

در این مجموعه  ۱۷ داستان کوتاه از نویسندگانی چون میشل هانیون، جونیو پلانکت، آلان روسی، پائولا پرونی، ماری لاچیپل، جوزف اونیل، شروتی سوامی، میث ایسنر، هیتر مانلی و... پیش روی مخاطبان ایرانی قرار گرفته است.

در مقدمه این اثر که از سوی سر ویراستار این دوره از این جایزه ادبی تألیف شده است عنوان شده که این مجموعه هفتاد و هفتمین اثری است که در این قالب از سوی جایزه اُ. هنری و بنیاد آن در دست تولید قرار گرفته است که شامل آثاری است که در مجلات آمریکا و کانادا منتشر شده است.

این مجموعه که شامل اثر برگزیدگان جایزه اُ. هنری ۲۰۱۷ است در ۲۵۲ صفحه و با قیمت ۵۳ هزار تومان در نشر کتاب نیستان راهی بازار شده است.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1372945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =