مشکلی در تامین موادضدعفونی کننده سطوح در استان وجود ندارد

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: مواداولیه واحدهای تولیدی ملزومات بهداشتی با تمهیدات سازمان صمت استان تامین می شود و در زمینه تامین موادضدعفونی کننده سطوح مشکلی نداریم.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی؛ حبیب امین زاده در نشستی با مدیران اتاق اصناف، شهرک صنعتی و اتحادیه های شهرستان میانه با اشاره به ضرورت توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق جهش تولید، اظهار کرد: واحدهای تولیدی با برنامه محوری در سال جهش تولید بازتعریفی ویژه با هدف افزایش ظرفیت تولید خود داشته باشند.

وی با اشاره به تعامل و همکاری نهادهای مردمی و بسیج در مبارزه با کرونا ویروس در استان و تشریح بخشی از اقدامات سازمان صمت استان در تامین مواد اولیه واحدهای تولیدکننده ملزومات بهداشتی اعم از ماسک، محلول های ضدعفونی کننده و شوینده‌ها، گفت: سازمان صمت استان پشتیبان واحدهای صنعتی و معدنی بوده و به صورت مستمر پیگیر رفع مشکلات و موانع تولید واحدهای آسیب دیده ناشی از بیماری کرونا می‌باشد.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار بالای معادن شهرستان میانه، عنوان کرد: سازمان صمت استان درسال جهش تولید حمایت از صنعتگران و معدن‌کاران را بطور ویژه با هدف اشتغالزایی در دستورکار قرارداده است.

همچنین در ادامه رییس اداره صمت شهرستان میانه نیز با ارائه آماری از سیمای صنعت معدن و تجارت شهرستان، گفت:  در حال حاضر شش هزار واحد صنفی در قالب ۲۲ اتحادیه و ۴۵۰ رسته صنفی در حال فعالیت هستند.

امدادیان افزود: در حال حاضر ۹۰ واحد صنعتی و ۳۲ واحد معدنی فعال در شهرستان میانه مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: بعد از شیوع کرونا هفت واحد تولیدی در زمینه تولید ماسکهای بهداشتی فعال شدند و همچنین دو واحد صنعتی تولید کننده مواد شوینده، ضمن تغییر در فرآیند خط تولید خود، اقدام به تولید مواد ضد عفونی کننده کردند.

در ادامه حبیب امین زاده از دو واحد تولید ماسک باظرفیت تولید۲۵ هزار عدد در روز بازدید کرد .

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1375983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =