تقدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از کارکنان منطقه شمال‌شرق

دکتر علی‌اکبر عرب عامری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود طی نامه‌ای از مهندس رضا جبارزاده مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق و کارکنان این منطقه برای همکاری در تبدیل مخازن انبارنفت دامغان با وجود شرایط سخت کرونایی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان معاون فنی این منطقه در خصوص عملیات مزکور گفت: عملیات تبدیل مخازن ۱۱ میلیون لیتری ( نفت سفید به نفت گاز) و دو میلیون لیتری (نفت گاز به نفت سفید) در انبار شهید قوسی شهرستان دامغان با حداقل توقف عملیات بارگیری و تخلیه در انبار انجام شد.

محمدعلی دهقان عملیات تخلیه مخازن و مسیرهای ورودی و خروجی و آماده سازی مسیرها جهت اصلاحات را شامل، اصلاح لوله کشی مخازن، اصلاح لوله کشی خروجی از مخازن به سمت پمپ ها و اصلاح لوله کشی در ورودی خروجی پمپ ها به نحوی که شرایط تخلیه از نفت کش و بارگیری به نفت کش بصورت همزمان باشد، ذکر کرد.

وی هدف از اجرای این پروژه را افزایش ظرفیت رسید نفت و گاز در انبار نفت پخش دامغان دانست و خاطر نشان کرد:    با توجه به کاهش مصرف نفت سفید و داشتن  مخزن نفت سفید  شماره سه پخش دامغان با ظرفیت ۱۰ میلیون لیتر و مخزن شماره چهار نفت گاز با ظرفیت ۸/۱میلیون لیتر، مدیران شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود تصمیم به جابه جایی رسید در مخازن نفت سفید و نفت گاز گرفتند که با درخواست از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق، واحد تعمیرات خط با اعزام یک تیم جوشکاری نسبت به اصلاح لوله کشی این مخازن اقدام کرد.

دهقان تصریح کرد: اجرای عملیات قطع و وصل(Tie in) در چهار نقطه ورودی و خروجی مخازن نفت سفید و نفت گاز  با برشکاری، فابریکیت و جوشکاری ۲۷ سرجوش شش اینچ، سه سرجوش هشت اینچ در مدت زمان ۹ روز کاری انجام شد.
به گفته وی یک دستگاه کامیون عملیات جوشکاری، یک دستگاه جرثقیل ۱۵ تن و دو دستگاه خودروی سواری از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق در این عملیات شرکت داشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1384014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =