توزیع ۳۵ تن آرد در شهرستان های ییلاقی فارس با هدف مقابله با کرونا

بهرامی گفت: توزیع آرد در شهرستان های ییلاقی فارس با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا آغاز شد و تا کنون ۳۵ تن آرد در اختیار ۵۰۰ خانوار عشایری قرار گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین از فارس ، «روح الله بهرامی»، امروز (سه شنبه ۲۳ اردیبهشت) با تاکید بر حمایت از عشایر فارس در بحران کرونا به خبرنگاران، اعلام کرد: اداره کل امور عشایر فارس با همکاری اتحادیه تعاونی های عشایری، توزیع آرد در شهرستان های ییلاقی استان را شروع کرده است.

مدیرکل امور عشایر استان فارس افزود: این اقدام با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا آغاز شد و تا کنون ۳۵ تن آرد در اختیار ۵۰۰ خانوار عشایری قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: هدف از توزیع آرد میان جامعه عشایری فارس، کاهش نیاز به تردد عشایر به شهرها برای خرید آرد بوده است تا در معرض خطر کمتری قرار بگیرند.

بهرامی با تاکید بر نیاز داوم عشایر به آرد بیان کرد: عشایر برای طبخ نان، همواره به آرد نیاز دارند و آرد از مایحتاج ضروری آنهاست که در بحران کرونا برای تامین آن از عشایر استان حمایت شده است.

مدیر کل امور عشایر فارس اداه داد: همچنین، اداره کل اور عشایر فارس برای افزایش رانه آرد عشایر، تلاش فراوانی به انجام رسانده است.

وی اعلام کرد: با هدف حمایت از عشایر استان در مقابل بیماری کرونا ماسک و مواد ضد عفونی کننده میان یکصد خانوار عشایری در شهرهای قشلاقی استان، توزیع شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1387558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =