جوانان فارس الفبای اخلاق و معرفت را تدریس کردند

رضایی گفت: جوانان فارس، الفبای اخلاق و معرفت را تدریس کردند و در مناسبت ها و بحران های مختلف همواره سربلند از آزمون بیرون آمده اند.

به گزارش خبرآنلاین از فارس ، «علی رضایی»، امروز (سه شنبه ۲۳ اردیبهشت) در مراسم آغازین رزمایش «همت جوانانه، کمک مومنانه» در معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، گفت: جوانان فارس، الفبای اخلاق و معرفت را تدریس کردند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس افزود: مجمع جوانان و سازمان های مردم نهاد جوان استان فارس در مناسبت ها و بحران های مختلف همواره سربلند از آزمون بیرون آمده اند.

وی اضافه کرد: بحران کرونا و تبعات اقتصادی و اجتماعی آن بر جامعه باعث شد تا بار دیگر این جوانان، آستین همت بالا بزنند و به دعوت مقام معظم رهبری، لبیک بگویند.

 رضایی اعلام کرد: بخش عمده اعتبار مربوط به تامین مایحتاج و اقلام ضروری سازمان دهی شده در این رزمایش را جوانان تامین کرده اند و نقش اداره کل ورزش و جوانان استان در این حوزه، حدود ۳۰ درصد بوده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: اقدامات امروز جوانان به عنوان  پیشگام و پیشران حرکت انقلاب به سمت اهداف و آرمان های متعالی آن می تواند به عنوان یک الگوی اجرایی در حوزه نیروی انسانی کشور لحاظ شود.

رضایی، یکی از خصوصیات انقلاب را افزایش مشارکت های اجتماعی بین اقشار جامعه دانست و عنوان کرد: جوانان در دهه چهارم و پنجم حیات انقلاب، ثابت کردند که این خصوصیت هیچ گاه رنگ کهنگی به خود نگرفته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1387559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =