برقراری ۲۲۵ تماس مردم چهارمحال و بختیاری با ستاد خبری ۱۲۴

مردم چهارمحال و بختیاری امسال تاکنون ۲۲۵ مرتبه با ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات تماس گرفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی صمت استان، مسئول ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گفت: از این تعداد ۲۰۲ مورد در بخش کالا و ۲۳مورد در بخش خدمات بوده است.
سعادت اله حسن زاده افزود: از مجموع گزارش های دریافتی ۱۲۰ مورد از طریق تلفن ۱۲۴ و ۴ مورد از طریق سامانه اینترنتی ۱۲۴ ثبت شده است.
وی گفت: یشتر شکایات در خصوص،کیفیت نامناسب کالا، گرانفروشی و درج نشدن قیمت بود است.
حسن زاده خاطرنشان کرد: مردم علاوه بر تلفن گویای ۱۲۴ می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی ۱۲۴.ir شکایات خورد را بارگذاری کنند.

48

کد مطلب 1387831

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

آخرین اخبار