ملی‌پوش زنجانی تیم ملی شمشیربازی تمریناتش ‌را برای حضور در رقابت‌های آسیایی کره ‌آغاز کرد

ملی‌پوش زنجانی تیم ملی شمشیربازی تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی کره جنوبی در مهرماه آغاز کرد.

به گزارش خبرآنلاین از زنجان : محمد اسماعیلی  اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا سبب لغو بسیاری از رقابت‌های ورزشی در دنیا شد که مهمترین آن در رشته شمشیربازی، رقابت‌های آسیایی به میزبانی کروه جنوبی بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار ماه است که تمرینات خود را در خانه با جدیت تمام انجام می‌دهم، ابراز کرد: رقابت‌های آسیایی به میزبانی کره جنوبی از اردیبهشت به مهرماه موکول شده است که امیدوارم ویروس کرونا موجب تعویق مجدد این رقابت‌ها نشود.

ملی پوش زنجانی تیم ملی شمشیربازی با اعلام اینکه اردوهای تیم ملی از ۱۵ مرداد ماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه با انجام تمرینات ورزشی فشرده در خانه در این مدت سعی کرده‌ام خود را آماده نگه دارم.

وی افزود: بسیار امیدوار هستم در رقابت‌های آسیایی در مهرماه مدال کسب کنم و تعداد مدال‌های خود را در رقابت‌های آسیایی به چهار مدال افزایش دهم. البته ناگفته نماند پس از مهرماه هم رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد که کسب سهمیه برای آن مسابقات بسیار اهمیت دارد.

 محمد اسماعیلی ۲۸ ساله سابقه ۱۰ ساله در تیم ملی شمشیربازی دارد و به افتخارات ورزشی اسماعیلی می‌توان به کسب دو مدال برنز و یک مدال طلا در رقابت‌های آسیایی زیر ۲۳ سال اشاره کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1399409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =