۰ نفر
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
دفتر هیئت اسکیت استان یزد گشایش یافت

دفتر هیئت اسکیت استان یزد باحضور مسئولان استاندر مجموعه ورزشی شهید نصیری یزد گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ آیین گشایش دفتر هیئت اسکیت استان یزد و تقدیر از قهرمانان این رشته ورزشی بمناسبت ایام هفته ترویج فرهنگ پهلوانی در محل مجموعه ورزشی شهیدنصیری برگزار شد.
در این مراسم که باحضور رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان، معاونان امور ورزشی و توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش وجوانان استان، مسئولانی از اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد و قهرمانان،پیشکسوتان، مربیان و داوران ورزش اسکیت همراه بود، از قهرمانان و پیشکسوتان اینرشته ورزشی قدردانی بعمل آمد.
سیدمجتبی حسینی پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این مراسم با اشاره به مفرح بودن و کم هزینه بودن این رشته ورزشی قول مساعد داد تا در صورت برنامه محور بودن هیئت های شهرستانی و تحقق اهداف ورزشی در سطح ملی، اعتبارات لازم را برای زیرساخت این ورزش و ساخت پیست اسکیت استانفراهم نماید.
سید احمد هاشمی، معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز با قدردانی از رئیس جدید هیئت در برگزاری این جلسه به مصوبات شورای ورزش استان اشاره کرد که بر اساس آن هیئت های ورزشی که دارای برنامه و تقویم ورزشی برای برگزاری رویدادها و پیگیری اهداف باشند، طبق قول استاندار محترم برای حمایت های مالی معرفی خواهند شد.
رئیس هیئت اسکیت استان نیز با آرزوی قبولی طاعات و عبادات خانواده اسکیت استان در ماه میهمانی خداوند و با گرامیداشت ایام ارتحال امام راحل و شهدای پانزده خرداد، از خدمات محمدصادق طهماسبی رئیس سابق هیئت اسکیت و همکاران ایشان قدردانی نمود.
حمیدرضا عاقبت خیری در ادامه گزارشی از اقدامات صورت گرفته طی ماه های گذشته پرداخت و برنامه های خود را در حوزه های مختلف ارائه نمود. 
وی گفت: برنامه ریزی برای تعمیر و ساخت ۳ پیست اسکیت در استان در دستور کارقرار داد. در کوتاه مدت راه اندازی پیست آزادشهر دنبال خواهد شد و در میان مدت وبلند مدت ساخت پیست ورزشگاه شهید نصیری و پیست ورزشگاه بزرگ یزد ظرف مدت ۳ سال پیگیری می شود.

در این مراسم از پیشکسوتان رشته ورزشی اسکیت،آقایان: رضا زارع، امین نامداری و مهدی حامدی، همچنین قهرمانان این رشته ورزشی،آقایان: دانیال زارع عضو تیم ملی، توحید دهقان و سرکار خانم عسل سالم با اهدای لوح قدردانی بعمل آمد.
در بخش دیگری از این مراسم، طی ابلاغی از سوی رئیس هیئت، ابراهیم ایروانی بعنوان دبیر هیئت، فریبا حجتی بعنوان نایب رئیس هیئت و مسئول امور بانوان، نجمه دهقان بعنوان خزانه دار هیئت و یوسف صباغ بعنوان رئیس هیئت شهرستان یزد معرفی شوند.
مسئول روابط عمومی هیئت اسکیت استان نیز در ابتدایاین مراسم با ابراز خوشوقتی از گشایش دفتر هیئت ابراز امیدواری کرد تا این رخداد تعاملات و همکاری میان اعضای خانواده اسکیت را در استان افزایش دهد و موجبات تحقق برنامه های این رشته ورزشی در سطح استان فراهم آید.
محمدضیا اولیا گفت: رئیس فدراسیون اسکیتطی ابلاغی در مورخ ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۸ بر اساس نتایج انتخابات مجمع عمومی هیئتاسکیت استان در تاریخ ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۸، حمیدرضا عاقبت خیری را بمدت ۴سال بعنوان رئیس هیئت استان یزد منصوب نموده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1399807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =