طراحی، ساخت و نصب جرثقیل سقفی در کارگاه مکانیک سمنان

رییس واحد مهندسی نگهداری و تعمیرات ساختمان و تاسیسات منطقه شمال‌شرق از طراحی، ساخت، رنگ آمیزی، نصب، تست و بهره برداری از جرثقیل سقفی در کارگاه مکانیک این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان منطقه شمال شرق؛ کاظم پورمروجی گفت: پس از نصب جرثقیل سقفی تست‌های عملکردی و تست تحت بار دینامیک و استاتیک که از مهمترین مراحل استانداردسازی این جرثقیل‌هاست را در حضور نماینده واحد بازرسی فنی انجام دادیم.

وی با تاکید بر طراحی و ساخت آن توسط مهندسین جوان منطقه شمال‌شرق، اضافه کرد: بومی بودن  این جرثقیل بارزترین شاخصه‌ی آن است، این بدان معنی است که  ما در همه مراحل طراحی و ساخت از خدمات پس از فروش بی‌نیاز بوده و همکاران ما بدون نیاز به برون سپاری می‌توانند خدمات بعدی این جرثقیل را ارائه کنند.

پورمروجی استفاده از جرثقیل سقفی در داخل سالن‌های صنعتی را بسیار پر کاربرد دانست و تصریح کرد: این جرثقیل سقفی بر پایه استفاده از سازه فلزی و سیستم‌های مکانیکی طراحی شده و امکان استفاده از آن به اشکال مختلف را داراست.

وی ادامه داد: بخش عمده ای از این جرثقیل از تجهیزات مازاد داخل انبار منطقه تامین شده و همین موضوع باعث شده تا با صرفه جویی در هزینه‌ها، قیمت تمام شده آن در مقایسه با مدل‌های مشابه بسیار اندک باشد.

به گفته وی؛ توان جرثقیل در تحمل وزن بار برای بلند کردن، تعداد دفعات باربرداری در روز، ابعاد هندسی سالن محل نصب شامل عرض، طول و ارتفاع سالن، سرعت‌های کاری در سه جهت، دمای محیطی که جرثقیل سقفی در آن کار می‌کند، آلاینده‌هایی نظیر گرد و غبار و سیستم‌های کنترل آن از دیگر مولفه‌های مهم مد نظر مهندسین طراح این سازه فلزی بوده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =