۱۵۰۰۰ بسته بهداشتی به نیازمندان استان گلستان اهدا می‌شود

دبیر قرارگاه خدمات‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان از توزیع بیش از ۵۰ هزار کیلوگرم مرغ گرم در مناطق کمتر برخوردار استان خبر داد و گفت: ۱۵۰۰۰ بسته بهداشتی به نیازمندان استان گلستان اهدا می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از گرگان : علی رسولی اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر، مرحله دوم رزمایش مومنانه همدلی و احسان و در راستای اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب توسط قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان گلستان آغاز شد.

وی گفت: در این مرحله بیش از ۵۰ هزار کیلوگرم مرغ گرم و بیش از ۱۵ هزار بسته اقلام بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده، ماسک و ژل دست خریداری و با حفظ شأن و منزلت نیازمندان و به صورت کاملا محرمانه در استان گلستان توزیع خواهد شد.

رسولی بیان داشت: در هفته‌های گذشته از سوی قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان افزون بر ۲۴۰ هزار کیلوگرم مواد پروتئینی بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی تهیه و توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی ۴۰۰ هزار تومانی، طبخ و توزیع ۲۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع ۸ هزار بسته بهداشتی را از دیگر اقدامات انجام شده از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای کمک به نیازمندان اعلام کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1416858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =