اتصال ۸ روستای دیگر استان به اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به بازگشایی مدارس در شرایط شیوع بیماری کرونا و اهمیت آموزش مجازی، از ارتقا تکنولوژی دو سایت تلفن همراه روستایی به نسل سوم و چهارم موبایل خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه، هشت روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اعلام این خبر گفت: با اجرای این پروژه، تکنولوژی سایت تلفن همراه روستای گردشگری دربید بخش زارچ شهرستان یزد و همچنین روستاهای ببروئیه، بنیز، بشگان، بهشت آباد، النگویه، دهوئیه و پتیگان شهرستان بهاباد به نسل سوم و چهارم تلفن همراه  ارتقا یافت. 
پاکدل با اشاره به این که تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان ۳۳۷ روستا است، اظهار کرد: در حال حاضر ۵۶۵ روستای و آبادی استان تحت پوشش اینترنت پر سرعت بوده و به شبکه ملی اطلاعات متصل می باشند.
مدیرکل فاوای استان از تلاش های ارزشمند مدیر مخابرات منطقه یزد، فرمانداران، بخشداران و مسئولین محلی و حمایت نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی که نقش بسزایی در سرعت اجرای پروژه داشتند، تشکر کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1435962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =