بهترین قیمت شارژر اصلی آیفون را در بابافون ببینید

شارژر آیفون نیاز حیاتی تمامی دارندگان موبایل‌های اپل است. قیمت‌های سرسام‌آور موبایل‌های آیفون این هشدار را به ما می‌دهند تا به دنبال یک مرجع معتبر برای خریداری شارژر اصلی آیفون باشیم. بابافون که با عنوان تخصصی‌ترین تعمیرات موبایل در شیراز معروف است، می‌تواند شما را در امر خرید مرغوب‌ترین و باداوام ‌ترین شارژر اصلی آیفون یاری کند.

خرید شارژر اصلی آیفون می‌تواند هزینه‌های زیادی را روی دست شما بگذارد، اما هزینه‌های جانبی خرید شارژر غیراصل می‌تواند بسیار هنگفت‌تر از آن باشد. به معنای حقیقی، خرید شارژر غیراصل می‌تواند باتری گوشی چندین میلیونی شما را به شدت تضعیف کند و در آخر مجبور باشید تا تمامی پول‌های خود را صرف خریداری یک موبایل آیفون دیگر کنید. در صورتی که انتخاب شما بابافون باشد،  به دلیل استفاده از شارژر باکیفیت، احتمال آسیب رسیدن به باتری موبایل‌تان تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و بدون وجود اتلاف وقت و هزینه می‌توانید شارژر اصلی آیفون خود را تحویل بگیرید.

بهترین قیمت شارژر اصلی آیفون را در بابافون ببینید

قیمت ارزان از مشخصه‌های اصلی یک شارژر اصلی آیفون نیست. این مشخصه از شارژرهای اصلی آیفون در محصولات  بابافون به چشم می‌خورد.مثلاَ  قیمت شارژر آیفون 11 promax در تاریخ 28/7/99 در بین بازه‌ی قیمتی 500 هزار تومان تا 800 هزار تومان است؛ درحالی که قیمت آداپتور غیر آکبند در حدود 250 هزار تومان می‌باشد.

تا اینجای کار متوجه خواهید شد که شارژر اصلی آیفون با قیمت 400 هزار تومان وجود ندارد و تنها با هدف فریب دادن افراد بی‌اطلاع در بازار به فروش می‌رسند. شارژر اصلی آیفون 11 promax در بابافون با دو نوع پین معمولی و آمریکایی وجود دارد که شما می‌توانید برحسب نیاز و خواسته‌ی خودتان، این محصول را خریداری کنید. نظراتی که در پایان قسمت معرفی محصول درج شده، نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت بالای این کالای جانبی موبایل می‌باشد. مطالعه‌ی نظرات مشتریانی که قبلا شرایطی همانند شرایط شما را داشته‌اند، خیال شما را از بابت کیفیت و مرغوبیت آن جمع می‌کند.  

در ادامه به سایر مشخصات شارژر اصلی آیفون که در بابافون وجود دارد، می‌پردازیم.

  • ظاهر کاملا درست و بی عیب و نقص پین‌های شارژر

پین‌های شارژر اصلی آیفون در مقایسه با شارژرهای معیوب و آکبند، سطح کاملا صافی دارد و همانند یک مربع است. در صورتی که در شارژرهای غیراصل آیفون، ساختار پین‌ها غیر یکنواخت است و برآمدگی‌های زیادی بر روی آن وجود دارد. علاوه براین، رنگ پین‌های شارژر به صورت کاملا یکنواخت است که اثری از خوردگی‌ها بر روی آن مشاهده نمی‌شود.

  • قدرت یکسان در خروجی شارژر اصلی آیفون

در تمامی منابع معتبر که مشخصات بارز یک شارژر اصلی آیفون درج شده، قدرت خروجی را 0.15 تا 1 آمپر بیان کرده‌اند. حال اگر در کاتالوگ شارژر آیفون درج شده بود که قدرت انتقال انرژی آن بیشتر از این مقدار است، بدانید که چین چیزی واقعیت ندارد و کاملا دور از استانداردهای جهانی است.

با بررسی شارژرهای بابافون متوجه خواهید شد که تمامی این شارژرهای اصلی آیفون، استاندارد هستند. البته همانطور که در تصویر مشخص کردیم، با یک نگاه ساده می‌توانید میزان جریان و ولتاژ شارژرها را بدانید و بعد تصمیم به خرید بگیرید.

  • کانکتور اتصال استاندارد

بابافون این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا بتوانند تمامی ابعاد محصول را با ذره بین‌هایی که در دستان خود دارند، بررسی کنند. بررسی کانکتور اتصال در ساختار شارژر اصلی آیفون در فروشگاه اینترنتی بابافون امکانپذیر است. بد نیست بدانید که کانکتور اتصال یک شارژر اصلی آیفون، ظاهری یکنواخت و تمیز دارد. پس از خریداری و دریافت شارژر اصلی آیفون از فروشگاه اینترنتی بابافون می‌توانید این بخش را از نزدیک لمس کنید و تا یک هفته فرصت دارید که کالا را مرجوع کنید و دلایل مرجوعی شما برای این مرکز تخصصی ارائه دهنده لوازم جانبی موبایل پذیرفته خواهد شد. در غیر اینصورت، دیگر نمی‌توانید کالای خود را مرجوع کنید.

با ارائه چندین مشخصه بارز از یک کانکتور به سادگی خواهید دریافت که محصول دریافتی شما مرغوب بوده است یا خیر:

  1. ساختار کابل‌های شارژر فیک آیفون انعطاف پذیر است و استحکام ندارد.
  2. ساختار کانکتور اتصال استاندارد به صورت یک تکه است.
  3. گوشه‌های کانکتور اتصال اصل، کاملا مربع یا مستطیل شکل نیست.
  4. خود کانکتور اتصال مرغوب، نرم است و کاملا سخت نمی‌باشد.
  • ظاهر درست بسته بندی و بدون خوردگی

نمی‌شود گفت که تمامی مشخصه‌های یک شارژر اصلی آیفون را می‌توانید با یک نگاه ساده بدانید و پی ببرید که محصول انتخابی شما مرغوب است یا نه... اما بابافون این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید پس از دریافت کالا به مدت یک هفته، تمامی جوانب و ابعاد شارژر را بررسی نمایید.

زمانی که شما مرسوله خود را دریافت می‌کنید، در وهله‌ی نخست باید به ظاهر بسته بندی توجه کنید؛ چرا که ظاهر بسته بندی شارژر اصلی آیفون در تمامی نقاط جهان به یک صورت خاص است. حتی در همین راستا نمونه‌های درست و استاندارد بسته بندی شارژر اصلی آیفون را می‌توانید در سایت آمازون مشاهده کنید. در صورتی که مرسوله‌ی خود را از بابافون دریافت کردید، تمامی ویژگی‌های بسته بندی آن را با سایت آمازون که تطبیق بدهید، به نتیجه‌ی مطلوب خود خواهید رسید.

  • وزن آداپتور شارژر اصلی آیفون

وزن آداپتور شارژر اصلی آیفون کمتر از 100 گرم است. این درحالی است که در بسیاری از مراکز خرید و فروش شارژر و لوازم جانبی موبایل، اصلا مطرح نیست. این مشخصه از شارژرهای اصلی آیفون به شما کمک می‌کند تا بتوانید نوع فیک را از نوع اصل و مرغوب آن به سادگی تشخیص بدهید. البته در بزرگترین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل در شیراز، این دست از اطلاعات به طور کامل درج شده است.

تعمیرات موبایل در شیراز با مرکز خدماتی و فروشگاهی بابافون

بابافون (babaphone.ir) را می‌توان در زمره‌ی آن دسته از مراجع معتبری قرار داد که تمامی اجناس جانبی موبایل، اعم از شارژر اصلی آیفون تا لوازم تعمیرات موبایل را با کیفیت بالایی به فروش می‌رسند. تعمیرات موبایل در شیراز، یکی دیگر از رویکردهای بابافون است که بسیاری از مشتریان همیشگی آن، بابافون را با نام بزرگترین و تخصصی‌ترین مرجع تعمیرات موبایل در شیراز می‌شناسند.

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که روی موبایل هوشمند و اطلاعات آن خود حساسید و می‌خواهید که کار را به دست کاردان بسپارید، این مجموعه بهترین گزینه‌ی پیش روی شما است. شما می‌توانید به یکی از دو روش حضوری یا ارسال با پیک، موبایل معیوب خود را برای تعمیر به این مرجع بفرستید و در نهایت، موبایل سالم خودتان را تحویل بگیرید.

آدرس: شیراز، خیابان داریوش، مرکز تجاری شهر، فاز ۱، طبقه همکف، پلاک B43، فروشگاه بابافون

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1452964