بهینه سازی خطوط و تاسیسات توزیع برق روستای حسین آباد کردها در شهرستان آرادان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بیان داشت : همزمان با مانور سراسری تعمیرات شبکه های توزیع نیروی برق، خطوط و تاسیسات برق رسانی دهستان حسین آباد کردها در آرادان بهسازی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سیدمحمد موسوی زاده با اشاره به این که این رزمایش سراسری از سوی شرکت توانیر طرح ریزی و برنامه ریزی شده گفت: در این طرح کلیه استان ها به صورت همزمان، حجم وسیعی از شبکه و تاسیسات توزیع برق فرسوده، قدیمی و عارضه دار را بهسازی و بازسازی می نمایند.

وی با عنوان این که این مانور در روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ماه به اجرا در می آید تصریح کرد : در استان سمنان ، طرح جهادی رزمایش خدمت متعالی برای بهینه سازی خطوط برق رسانی ، تجهیزات و تاسیسات توزیع برق دهستان حسین آباد کردها از توابع شهرستان آرادان پیش بینی گردیده و اجرایی می شود .

وی خاطر نشان کرد: اصلاح دو هزار متر شبکه فشار متوسط هوایی، بهینه سازی سه هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی، بهسازی چهار ایستگاه هوایی توزیع برق ، نصب ۷۲ اصله پایه سیمانی جدید، اصلاح ۱۱۰ انشعاب برق، بهینه سازی سه دستگاه تابلوی عمومی فشار ضعیف و اصلاح ۴۰ دستگاه سرچراغ روشنایی معابر ، به عنوان مهم ترین برنامه های این رزمایش است که توسط نیروهای عملیاتی این شرکت و با رعایت کلیه نکات بهداشتی و ایمنی عملیاتی می شود.

وی یادآور شد: برای اجرای فعالیت های مذکور، اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1457089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =