۰ نفر
۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد آغاز شد.

کلیه افراد متقاضی می توانند در صورت داشتن شرایط لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد ترم بهمن دانشگاه آزاد اقدامات لازم را انجام دهند. البته دقت داشته باشید که اطلاع از زمان و همین طور نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و همین طور لیست رشته های مورد نیاز برای ثبت نام با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد در این مرکز دانشگاهی نیز برای هر یک از افراد متقاضی امری مهم و ضروری است.

از آن جایی که، کسب اطلاعاتی دقیق و موثق در رابطه با زمان، نحوه و همین طور شرایط عمومی و اختصاصی لازم برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد برای هر یک از افراد متقاضی امری الزامی و مهم است یاری خواستن از مشاوری خبره و کاردان در این رابطه می تواند بسیار مهم تلقی شود. برای سهولت کسب اطلاعاتی در مورد زمان، نحوه، رشته ها و ظرفیت مورد نیاز برای پذیرش و همین طور شرایط لازم برای ثبت نام بدون آزمون آزاد با تیم مشاوره ای کاردان و حرفه ای در این رابطه تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را از آن ها دریافت کنید.

جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد در دوره بدون آزمون و آشنایی با رشته های ارائه شده در این دوره از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام در دوره بدون آزمون آزاد از طریق مشاوری خبره از زمان، نحوه، شرایط عمومی و اختصاصی و موارد مربوطه به این امر اطلاعات کافی را بدست آورید

 

چه زمانی می توان برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام کرد؟

در رابطه با زمان ثبت نام بدون آزمون آزاد باید خدمت شما عرض کنیم که این زمان برای داوطلبان طی دو مرحله یعنی مهر و بهمن انجام می شود.

در حال حاضر و برای سال جاری زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره مهر به پایان رسیده و داوطلبان جذب تحصیل در این دانشگاه شده اند.

اما در رابطه با زمان ثبت نام در دوره بهمن باید عرض کنیم که این زمان از امروز یعنی اول دی ماه آغاز شد و کلیه افراد متقاضی می توانند اقدامات لازم را برای ثبت نام بدون کنکور آزاد انجام دهند.

البته دقت داشته باشید که احتمال تمدید این زمان به احتمال زیاد برای داوطلبان و افراد متقاضی تمدید می شود و افراد جا مانده از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند برای این امر اقدامات لازم را انجام دهند.

چگونه می توان برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام کرد؟

به جز کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان ثبت نام با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد کسب اطلاعاتی در مورد نحوه و چگونگی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز الزامی و مهم است.

در این بخش با ذکر مراحل ثبت نام و پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

  •  در قدم اول برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد باید آدرس سایت مورد نظر برای ثبت نام یعنی azmoon.iau.ac.ir  را در مرورگر گوگل سیستم کامپیوتر خود درج بفرمایید.
  •  در قدم بعدی برای ثبت نام الزاماً باید لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد موجود در صفحه ثبت نام را کلیک بفرمایید.
  •  در قدم سوم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد الزاماً باید با توجه به مقطع تحصیلی مورد پذیرش نوع کارت اعتباری را برای واریز وجه مورد نظر انتخاب بفرمایید.
  •  چهارمین قدم از سری مراحل ثبت نام بدون آزمون آزاد واریز وجه مورد نظر برای ثبت نام به وسیله رمز عبور، شماره شناسه پرداخت و همین طور درج اطلاعات مندرج در کارت عابر بانک است.
  •  پس از واریز وجه مورد نظر برای ثبت نام مجدداً باید به صفحه اول سامانه azmoon.iau.ac.ir بازگردید و لینک فعال دوره تحصیلی مورد نظر برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را بزنید.
  •  در مرحله بعدی نوبت به درج کد ملی، رمز و همین طور رمز عبور در فیلدهای تعبیه شده در سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می رسد.
  •  در مرحله بعدی هر فرد باید عکسی با حجم کمتر از هفتاد کیلوبایت و با فرمت jpg را در سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد درج بفرماید.
  •  در نهایت و در آخرین قدم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نوبت به درج لیست کد رشته ها در برگه انتخاب رشته و کلیک بر روی گزینه تأیید نهایی می رسد.

در رابطه با شرایط مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چه می دانید؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای هر یک از افراد داوطلب تحت شرایطی بسیار مهم صورت می گیرد. شرایطی که در دو گروه عمومی و اختصاصی قرار می گیرند و شناخت آن ها برای افراد متقاضی از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ادامه و برای آشنایی بیشتر شما با شرایط مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به ذکر آن ها برای شما دوستان و همراهان عزیز می پردازیم.

شرایط عمومی ثبت نام در دوره بدون آزمون آزاد

  •  نداشتن تعهد دانشگاه آزاد برای ارائه خوابگاه های دانشجویی به دانشجویان رشته های مختلف
  •  قبول تمامی ضوابط و قوانین ارائه شده در دانشگاه آزاد اسلامی
  •  برخورداری از شرایط و توانمندی های جسمی مورد نیاز برای ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته بدون آزمون مورد نظر
  •  عدم استفاده از انواع مواد مخدر موجود در بازار
  •  نداشتن هیچ گونه دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران و قوانین وضع شده برای آن
  •  باور به دین اسلام و همین طور دیگر ادیان معرفی شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

شرایط اختصاصی ثبت نام در دوره بدون آزمون آزاد

  •  پذیرش و جذب داوطلبان مقطع کارشناسی ناپیوسته براساس معدل کل مدرک کاردانی آن ها
  •  پذیرش داوطلبان مایل به تحصیل در دوره کاردانی پیوسته بر طبق معدل کل دیپلم آن ها
  •  جذب داوطلبان مایل به تحصیل در مقطع کاردانی ناپیوسته براساس معدل کل دیپلم آن ها در رشته های کاردانش و فنی حرفه ای
  •  پذیرش داوطلبان مایل به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته بر طبق معدل کتبی دیپلم کسب شده در رشته های گروه نظری

آیا با لیست رشته های مورد ثبت نام در دوره بدون کنکور آزاد آشنا هستید؟

یکی از مهم ترین مواردی که در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد باید به آن توجه لازم را مبذول دارید در رابطه با لیست رشته محل های بدون آزمون دانشگاه آزاد است.

در واقع، شناخت لیست رشته های ارائه شده در دوره بدون کنکور دانشگاه آزاد به اندازه ای مهم است که در صورت عدم کسب اطلاعات لازم در در رابطه با آن ها نمی توان دست به انتخاب رشته زد.

در صورت نیاز به کسب اطلاعاتی دقیق از آخرین لیست رشته های ارائه شده در دوره های مختلف بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی می توانید از کمک مشاوران حرفه ای و کارکشته مجموعه ما بهره بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

در مورد ظرفیت پذیرش رشته های ارائه شده در دوره بدون کنکور آزاد چه می دانید؟

یکی از موارد مهمی که در زمان ثبت نام با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد باید به آن توجه داشت در رابطه با ظرفیت پذیرش رشته هایی است که قصد ثبت نام و انتخاب آن ها را دارید.

در رابطه با ظرفیت پذیرش رشته های ارائه شده در زمان ثبت نام بدون آزمون آزاد باید خدمت شما عرض کنیم که تعداد دانشجویان مورد نیاز هر یک از دانشگاه های آزاد در زمان ثبت نام با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد در هر دوره جذب دانشجو با یکدیگر متفاوت بوده و این گونه نیست که همواره ثابت باشد.

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی بیشتر و دقیق تر در رابطه با ظرفیت پذیرش رشته های بدون کنکور ارائه شده در دانشگاه آزاد اسلامی هستید می توانید در این رابطه با تیم مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را از آن ها جویا شوید.

شهریه پرداختی برای تحصیل در رشته های بدون آزمون آزاد چقدر است؟

یکی از مهم ترین مواردی که در زمان ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد باید به آن توجه داشت در رابطه با شهریه پرداختی برای تحصیل در این رشته هاست.

زیرا همان طور که می دانید شهریه پرداختی برای دوره های مختلف تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی از جمله کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بالاست و در نتیجه افراد باید توانایی مالی لازم را برای پرداخت مبلغ مورد نظر برای تحصیل داشته باشند.

این موضوع مهم را نیز فراموش نکنید که مبلغ شهریه پرداختی برای ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله بالاتر می رود و خبری از ثابت بودن آن نیست.

در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با مبلغ شهریه پرداختی برای تحصیل در رشته های بدون آزمون در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در دوره جدید پذیرش دانشجو هستید می توانید با تیم مشاوره ای کاردان و حرفه ای در این رابطه مشورت بفرمایید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد چیست؟

یکی از مهم ترین مواردی که در زمان ثبت نام برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد باید به آن توجه لازم را مبذول دارید در رابطه با مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد است.

در رابطه با مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد باید خدمت شما عرض کنیم که این مدارک در چهار دسته مختلف یعنی مدارک مربوط به سوابق تحصیلی، محل اقامت، اطلاعات شناسنامه ای و همین طور اطلاعات فردی تقسیم بندی می شوند.

در صورت عدم اطلاع از لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام و پذیرش بدون آزمون آزاد در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

مدارک مربوط به سوابق تحصیلی فرد داوطلب

  •  تحویل تعهد نامه کتبی به مسئولیبن مربوطه مبنی بر تحصیل در دانشگاه آزاد تنها در یک کد رشته محل
  •  ارائه ریز نمرات داوطلب
  •  تاریخ فراغت از تحصیل
  •  معدل آخرین گواهی نامه تحصیلی فرد داوطلب
  •  مقطع تحصیلی آخرین گواهی تحصیلی متقاضی
  •  ارائه عنوان آخرین گواهی تحصیلی داوطلب

مدارک مربوط به محل سکونت فرد داوطلب

  •  ارائه کد پستی منزل و درج آن در سایت ثبت نام
  •  درج شماره تلفن منزل در سامانه ثبت نام بدون کنکور آزاد
  •  ارائه آدرس محل سکونت

مدارک مربوط به اطلاعات شناسنامه ای داوطلب

  •  تحویل کارت ملی فرد داوطلب
  •  ذکر محل تولد فرد متقاضی
  •  ذکر دقیق تاریخ تولد در زمان ثبت نام
  •  ارائه شماره سریال و همین طور سری شناسنامه
  •  ارائه شماره شناسنامه در زمان ثبت نام

مدارک مربوط به اطلاعات فردی داوطلب

  •  ارائه عکسی در اندازه 4×3 از داوطلب
  •  ارائه کد رهگیری مخصوص داوطلبان اتباع
  •  ذکر ملیت در برگه ثبت نام بدون کنکور آزاد
  •  درج شماره تلفن همراه در زمان ثبت نام در سامانه
  •  ذکر کد ملی داوطلب
  •  درج نام و نام خانوادگی در فیلدهای مربوطه در سامانه

برای آشنایی با شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد و اطلاع از جزئیات مربوطه به ثبت نام از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1468965