فروش آنلاین تجهیزات صنعتی و ابزار آلات در دوران کرونا

در دوران پاندمی کرونا که با محدودیت‌هایی همچون ساعت کاری و منع رفت و آمد مواجه هستیم چگونه فروش خود را از دست ندهیم؟ با چه ترفندی می‌توان همچنان ویترین محصولات خود را برای مشتریان داشت و حتی افزایش فروش داشت.

با شروع همه گیری ویروس کرونا یا همان کووید ۱۹ بسیاری از کسب و کارها دست خوش تغییرات وسیعی شدند. کسب و کارهای کوچک اولین گروهی بودند که متحمل آسیب‌های جدی شدند، خرده فروشانی که راهی جز پایین کشیدن کرکره فروشگاه‌ها نداشتند. از این دسته فروشندگان کالاهای صنعتی و ابزار فروش‌ها یکی از آسیب‌پذیر ترین‌ها بودند.

این فروشندگان به صورت سنتی همواره مشتری حضوری داشتند و با شرکت‌ها یا سازمان‌ها فعالیت می‌کردند، حالا با شروع محدودیت‌ها و حتی تعطیلی چند ماهه فروش این دسته به شدت کاهش پیدا کرده است.

روش‌های فروش مشاغل

 فروش آنلاین

هر کدام از مشاغل بسته به نوع مخاطب و بازار هدف خود سعی در جایگزینی الگوریتم‌های فروش کرده اند. برای مثال بسیاری از کسب و کارها کالا و خدمات خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و با مشتری ارتباط بر قرار کرده اند، اما این نوع از فروش همواره مشکلات خاصی را به همراه خواهد داشت. نحوه ارسال و یا اطمینان مشتری از پرداخت موانع احتمالی بر سر راه این نوع فروش آنلاین است.

البته با تمام این موارد باید توجه داشت که مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی یک شبه جذب صفحه‌ی کسب و کار نمی‌شوند، پس می‌بایست این بستر از قبل به وجود آمده باشد و یا اینکه برای معرفی در شبکه‌های اجتماعی هزینه و زمان زیادی صرف شود.

 فروش تلفنی

یکی دیگر از انواع ارتباط با مشتری در دوران پاندمی کرونا ارتباط تلفنی و ارسال توسط پیک موتوری یا تاکسی‌های اینترنتی است. همانطور که می‌دانید این شیوه فعالیت جدید نیست و سال‌ها است که در کسب و کارها از این طریق کسب درآمد می‌کنند.

این شیوه کسب درآمد، مزایا و معایب بسیاری دارد، از مزایا که بگذریم بزرگترین مشکل این نوع فروش‌عدم ایجاد ارتباطات جدید است. در این مدل مشتری و بازدید کننده جدید در کار نیست و تنها مشتریانی با این کسب و کارها در تماس هستند که از قبل فروشنده را می‌شناسند و یا قبلا از این مجموعه محصولی را خریداری کرده بودند.

راهکار شما برای نمایش محصولات به مشتریان در دوران کرونا چیست؟

باید توجه داشت در این دوران فروشندگان ویترینی برای ارائه محصولات خود ندارند، مگر اینکه از قبل بستر مناسبی برای ارائه محصولات خود ایجاد کرده باشند. یکی از این بسترها، راه اندازی وب سایت و یا فروشگاه آنلاین است.

تصور کنید شما به دنبال خرید یک ابزار کاربردی برای تعمیرات جزئی در منزل هستید و یا نیازمند به تجهیزات و قطعات خنثی برای خطوط تولید کارگاه و یا کارخانه خود هستید و در این دوران تمایلی به گشت و گذار در بازار فروش این اقلام ندارید و یا حتی محدودیت‌ها موجب تعطیلی این اصناف شده است.

خرید آنلاین بهترین گزینه در دوران کرونا

خرید آنلاین بهترین گزینه‌ی پیش روی شما است، خرید از فروشگاه‌ها در دوران پاندمی کرونا قابل اعتمادترین روش خرید است. یک نکته مهم در این بین شایان ذکر است اینکه آیا کالاهای مورد نیاز شما که امکان دارد کمی تخصصی باشند هم در یک فروشگاه آنلاین که همه چیز می‌فروشد موجود است؟

در صورتی که موجود باشد، آیا شما می‌توانید از خرید خودتان مطمئن باشید؟ و یا آیا شما قدرت انتخاب زیادی دارید؟

جواب تمام این سوالات خیر است، زیرا فروشگاه‌های آنلاین غیر تخصصی، مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ فعالیت می‌کنند و از هر دسته محصول تعداد محدودی موجودی دارند و از همه مهمتر کارشناسان این فروشگاه‌ها توانایی مشاوره و راهنمایی برای انتخاب درست را ندارد و یا در بیشتر موارد اصلا امکان دریافت مشاوره وجود ندارد.

خرید از فروشگاه‌های تخصصی

حالا تصور کنید شما وارد فروشگاه آنلاینی می‌شوید که اقلام صنعتی مورد نیاز شما را در تنوع بسیار بالا موجود دارد، توضیحات و تصاویر محصولات گویای همه چیز است.

در هر دسته از محصولات برای انتخاب آسان، ویژگی‌های محصولات فیلدبندی شده اند، در این صورت مشتری حق انتخاب بالایی دارد و میتواند به راحتی خرید خود را تکمیل کرده و با اطمینان پرداخت کنند. البته معرفی این فروشگاه هم در صورت تازه کار بودن کار دشواری است ولی بسیاری از فروشگاه‌های فعال در زمینه فروش آنلاین چند سالی است که در نتایج جستجوهای گوگل جایگاه ویژه خود را به دست آورده اند، در زمینه فروش انواع کالا و تجهیزات صنعتی و همچنین ابزارآلات فروشگاه اینترنتی ویدفکتور یکی از موفق‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای فروشگاه آنلاین در ایران است.

خرید از ویدفکتور

در ویدفکتور نه تنها طیف وسیعی از محصولات صنعتی در دسته‌بندی‌های فراوان موجود است، بلکه رویه‌ی ارسال و از همه مهمتر امکان مشاوره با کارشناسان این مجموعه برگ برنده vidfactor در پاندمی کرونا است. با توجه به اینکه وب سایت فروشگاه آنلاین ویدفکتور به صورت کامل جزییات محصولات را شرح داده و تصاویر اختصاصی از محصولات صنعتی دارد، با این وجود شما به راحتی می‌توانید در ساعات اداری با شماره ۰۲۱۲۲۶۸۳۷۰۶ برای نهایی کردن تصمیم خرید خود با کارشناسان متخصص این مجموعه مشورت کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

سیاست فروش ویدفکتور در زمان کرونا

ویدفکتور یکی از مجموعه‌های موفق ایرانی است که توانست تهدید همه گیری ویروس کرونا را به فرصت تبدیل کرده و توانست تامین کننده طیف وسیعی از کالای صنعتی به صورت خرده فروشی و عمده فروشی در کل کشور باشد. ویدفکتور که یکی از فروشنده‌های قدر در حوزه پمپ آب است. برای فروش انواع پمپ آب خانگی شرایط خاصی را در دوران کرونا مد نظر قرار داده است. همان طور که می‌دانید پمپ آب کوچک یا مینی پمپ‌ها همان پمپ‌های آب خانگی هستند که از آن‌ها به دلیل کوچک بودن و مقرون به صرفه بودنشان، برای آبرسانی در ساختمان‌های مسکونی به جهت افزایش فشار و سرعت آب استفاده می‌شود.

موارد بسیاری در انتخاب پمپ آب مناسب دخیل هستند از جمله متراژ واحد ها، تعداد شیرها و تعداد طبقات که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید. تولید کنندگان زیادی در سراسر دنیا به طراحی و تولید پمپ‌های آب خانگی می‌پردازند که از جمله آن‌ها می‌توان به برندهای محبوبی چون پمپ پنتاکس، پمپ ابارا، پمپ داب، پمپ آب پدرولو و… اشاره کرد.

ولتاژ پمپ‌های آب خانگی به ۲ دسته اصلی سه فاز و تک فاز تقسیم می‌شود که سه فازها دارای مصرف برق کمتری نسبت به تک فازها هستند، همچنین طول عمر بیشتری نیز دارند و از آن‌ها در ساختمان‌هایی که دارای برق سه فاز هستند، استفاده می‌شود.

پمپ‌های آب خانگی اکثرا دارای بدنه‌ای از جنس چدن هستند که مقاومت بالایی در برابر آسیب‌های احتمالی دارند. یکی از فاکتورهای مهم انتخاب پمپ آب خانگی صدای آن است که به دو دسته کم صدا و پرصدا تقسیم می‌شود. بنابراین به هنگام انتخاب پمپ آب مناسب حتما این فاکتور را بر اساس میزان حساسیت خود، مد نظر قرار دهید که پمپ آب بشقابی و پمپ آب دو پروانه عمدتا پمپ‌هایی کم صدا محسوب می‌شوند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1474400