اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جهت حمایت از ۴ طرح گرنت رشد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جهت حمایت از ۴ طرح گرنت رشد توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سید یاسر حسن پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از اختصاص مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال در راستای اجرای طرح گرنت رشد توسعه اقتصاد دیجیتال خبر داد .

وی با اشاره به اینکه درمجموع از ۱۰ پروژه مورد بررسی در شورای پذیرش، ۴ پروژه به تصویب نهایی رسید و ۶ طرح دیگر پس از انجام اقدامات مورد نیاز مجددا برای طرح به شورا می روند اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز برای پروژه های مورد تصویب در شورای پژوهش از سوی شرکتهای مجری مجموعا سه میلیاردو ۳۳۰ میلیون ریال برآورد شده است ،که حدود ۵۰ درصد و معادل یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال آن از سوی وزارت ارتباطات تامین می شود .

حسن پور گفت: عمده طرح های مورد بررسی جهت اعطای گرنت در حوزه طراحی پلتفرم و اپلیکیشن است.

وی خاطر نشان کرد: پس از فراخوان طرح های حوزه فناوری اطلاعات در چارچوب شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال، از ۱۸ طرح ارسالی  پس از دفاع از سوی شرکت های فناور ارائه دهنده  و انجام داوری در مرکز مجری و بررسی پروژه ها در شورای پذیرش، ۱۰ طرح واجد شرایط بودند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1475219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =