اختصاص2میلیارد ریال به مرکز آموزش مهارت‌های نوین قزوین

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: ۲میلیارد ریال از اعتبارات این دستگاه برای مرکز آموزش‌های مهارتی نوین استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محسن مددی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: این مرکز یا دپارتمان امسال با هدف ارایه آموزش های نوین مهارتی در زمینه های سواد دیجیتال و تولید محتوای متنی، صوتی، تصویری و ویدئویی در مجتمع آموزش مهارتهای پیشرفته شهید چمران محمدیه راه اندازی شده است.

او افزود: تاکنون این دوره‌ها با توجه به نیاز معلمان برای آموزش غیرحضوری به دانش‌آموزان در شرایط کرونا به تعدادی از آنان در استان آموزش داده شده است.

مددی در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزش نوین مهارتی برای مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه تولید محتوا خبر داد و تصریح کرد: آموزش به اساتید دانشگاه‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین ادامه داد: آموزش‌های مهارتی تنها به بخش صنعت و رشته‌های کارگاهی محدود نمی‌شود بلکه گستره وسیعی از حوزه خدمات را نیز دربرمی‌گیرد و ما تلاش می‌کنیم تا افراد را با ارایه آموزش‌های مورد نیاز در بخش‌های خدمات نیز دارای مهارت کنیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1475595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =