۰ نفر
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
بهترین شرکت خدمات دیجیتال مارکتینگ

فضای دیجیتال فضایی سرشار از فرصت ‌های جدید برای کسب‌ وکارها است. اما برای رسیدن به موفقیت در این فضا باید دانش، اطلاعات و مهارت کافی داشته باشید. در این میان بازاریان و مشاوران شرکت دیجیتال مارکتینگ می ‌توانند مسیر شما را برای رسیدن به این موفقیت هموار کنند.

این روزها شرکت‌ های بزرگ (بانک‌ ها، ستادهای بیمه‌ ها و …) از یک کارشناس یا یک شرکت دیجیتال ‌مارکتینگ برای حضور در دنیای دیجیتال کمک می ‌گیرند. البته این به این معنا نیست که شرکت‌ های کوچک کمتر به سراغ دیجیتال مارکتینگ می‌ روند. دنیای دیجیتال به ‌قدری پربازده هست که بیشتر افراد خواهان پرداخت هزینه خدمات دیجیتال مارکتینگ در راستای موفقیت سازمان خود هستند.

چرا به دیجیتال مارکتینگ نیاز داریم؟

شرکت ها و کسب و کارها برای دیده شدن به دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی در دنیای اینترنتی احتیاج داشته و نیاز آن هر روز بیشتر از دیروز احساس میشود. دو مورد از مهمتریم دلایل اهمیت دیجیتال مارکتینگ:

  • دیجیتال مارکتینگ بازاریابی مقرون به صرفه:

 دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال که در دهه های اخیر مورد توجه بسیاری از کسب و کارها قرار گرفته است  می‌تواند باعث کاهش هزینه ها و پس‌انداز قابل‌ملاحظه‌ای برای کارفرمایان باشد از آنجا که با روش های بازاریابی سنتی نمی توان با شرکت‌های بزرگ رقابت کرد  بسیاری از کسب و کارهای کوچک می‌توانند با دیجیتال مارکتینگ اندازه بودجه خود بازار مشتریان را حفظ کرده و با تبلیغات کلیکی برای بهتر دیده شدن و برند شدن خود در حوزه دیجیتال استفاده کرده و مخاطبان را به وبسایت خود هدایت کنند.

  • قابل اندازه گیری بودن خدمات دیجیتال مارکتینگ:

 از دیگر مزایای دیجیتال مارکتینگ قابل اندازه گیری بودن آن است. در بازاریابی سنتی هزینه ها و مدیریت آن به سختی انجام می شود اما تمام این جوانب در دیجیتال مارکتینگ به راحتی قابل اندازه گیری است.

 ابزارهای دیجیتال  مارکتینگ برای توسعه کسب و کار به چند بخش تقسیم میشود؟

  بازاریابی توسط موتورهای جستجو

خدمات سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

 بازاریابی محتوا

 بازاریابی شبکه های اجتماعی

 تبلیغات اینترنتی

ایمیل مارکتینگ

 بازاریابی ویروسی دیجیتال

و...

 یک شرکت دیجیتال مارکتینگ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 شرکت های دیجیتال مارکتینگ باید بتوانند در تمامی حوزه‌های بازاریابی دیجیتال خدمات ارائه داده که    این خدمات شامل سئو، تولید محتوا، بازاریابی شبکه های اجتماعی، تبلیغات اینترنتی،  ایمیل مارکتینگ و بسیاری از موارد دیگر می باشد. از آنجا که این خدمات ۳۶۰ درجه دیجیتال مارکتینگ کمتر توسط شرکتها ارائه می شود می‌توان به این نتیجه رسید؛ شرکت هایی در حوزه دیجیتال مارکتینگ موفق عمل میکنند که تمامی این خدمات را به صورت یکجا به کارفرمایان ارائه کرده و آنها را به نتیجه دلخواه برسانند. ایراکد؛ شرکت خدمات دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت می‌تواند با ارائه بهترین خدمات در این حوزه مشتریان خود را با انجام مشاوره های رایگان به نتیجه مطلوب در حوزه‌های درخواستی برساند.

 خدمات ایراکد در حوزه های دیجیتال مارکتینگ:

 سئو و بهینه سازی سایت

 با توجه به اینکه بیش از 85 درصد ورودی بازدید وبسایت ها از طریق موتورهای جستجو انجام می پذیرد، جای هیچ گونه شک و شبهه ای نیست که یکی از مهمترین روش های افزایش بازدید سایت ، بهبود سئو  و بهینه سازی وب سایت می باشد. این موضوع آنجا اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانیم عمده بازدید کنندگان ورودی از طریق موتورهای جستجو هدفمند بوده و به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.

ایراکد در حوزه خدمات سئو و بهینه سازی وبسایت بعد از تحلیل اصولی سایت مورد نظر و ارزیابی کردن رقبای آن حوزه‌، شروع به سئو و بهینه سازی سایت می نماید. این امر با تحقیق کلمات کلیدی آغاز شده و با  محتوای ارزشمند و سئو شده ادامه پیدا میکند. این خدمات توسط متخصصان ایراکد با دانش  سئو و بهینه سازی انجام شده و در مدت زمان ارائه شده به کارفرما نتایج دلخواه ارائه میدهد.

تولید محتوا و بازاریابی محتوایی

 تولید محتوا و بازاریابی محتوایی دو مورد از ارکان اساسی در حوزه دیجیتال مارکتینگ است زیرا در دنیای پر از تبلیغات امروزی کسانی موفق هستند که در حوزه تبلیغات و کپی رایتینگ بتوانند حرف هایی برای گفتن داشته باشند. به همین دلیل ایراکد با داشتن خدمات تولید محتوا متنی، پادکست و ویدئوی با تخصص، سرعت بالا و دانش خاص گزینه ی خوبی است. از آنجا که موفقیت در کسب و کار برای هر کارفرمایی حرف اول را میزند این امر مهم را می توان از طریق بازاریابی محتوایی و تولید محتوای ارزشمند برای کارفرمایان مهیا نمود. ایراکد با داشتن تولید کنندگان حرفه ای محتوا و ایجاد انواع محتواهای اصولی، محتوای سایت را با توجه به کلمات کلیدی و اصول سئو تولید و در سایت شما انتشار میدهد.

  بازاریابی شبکه های اجتماعی

  شبکه های اجتماعی امروزه بستر مناسبی برای رونق کسب و کارها و گسترش فروش به شمار می آید. به همین دلیل پلتفرم های شبکه های اجتماعی می تواند گزینه مناسبی برای بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ شرکت و موسسه شما باشند. شبکه های اجتماعی اعم از اینستاگرام، لینکدین یوتیوب و آپارات از جمله مواردی هستند که بسیار مورد توجه مدیران و کارفرمایان قرار می گیرد. در این میان  اینستاگرام  جز مهم ترین شبکه های اجتماعی برای معرفی محصولات و خدمات شناخته شده است که با برنامه ریزی و چیدن استراتژی برای آن می‌تواند نقش موثری در افزایش فروش و جذب کاربران به محصول یا خدمت شما باشد. ایراکد با داشتن استراتژی در حوزه شبکه های اجتماعی و خدمات ۳۶۰ درجه  شبکه های اجتماعی گزینه مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند از شبکه های اجتماعی برای تولید و گسترش فروش خود استفاده نمایند این شرکت با تولید محتوای ارزشمند و شناخت پرسونای مخاطب پیج و فعالیت شما در شبکه های اجتماعی را گسترش و  بازاریابی می‌کند.

 تبلیغات اینترنتی و گوگل ادوردز

  تبلیغاتی ارزشمند هستند که  با استراتژی و طراحی کمپین انجام شده و فروش شما را در دنیای دیجیتال افزایش دهند این کار باید توسط متخصصان این حوزه انجام شده و شما را در این راه به نتایج دلخواه برساند. ایراکد با داشتن تیمی فعال و پر انرژی در حوزه تبلیغات اینترنتی و تبلیغ نویسی می‌تواند با چیدن استراتژی و شناخت رقبا، شمارا به نتیجه دلخواهتان نزدیکتر نماید. از جمله خدمات تبلیغات اینترنتی می توان  به خدمات گوگل ادوردز اشاره کرد. در این نوع تبلیغات شما می توانید در صفحه اول گوگل خدمت و کار خود را معرفی کرده و بر اساس نرخ کلیک بر روی سایت خود هزینه پرداخت کنید این مورد یکی از بهترین شیوه‌های بازاریابی برای ابتدای کسب و کار شماست زیرا با گوگل ادوردز می‌توانید مخاطبان خود را شناسایی و برای آنها خدمات و محتوا ارائه  نمایید.

تعرفه و قیمت های خدمات دیجیتال مارکتینگ ایراکد:

خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل تمامی خدماتی است که به افزایش بازدید و فروش سایت شما کمک میکند. از آنجا که حوزه های دیجیتال مارکتینگ بسیار گسترده  و هزینه بر است شما باید برای سایت خود یک یا چند خدمت مورد نظر را انتخاب کنبد. البته انجام تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ برای افزایش فروش و برند شما کمک بسیاری میکند اما برای کسب و کارهای کوچک انجام تمامی این خدمات به صورت یکجا هزینه بالایی دارد. شما میتوانید با انتخاب هر یک از پکیج های حوزه دیجیتال مارکتینگ ایراکد بعد از مشاوره قیمت و تعرفه ها را از این شرکت جویا شده و برای آن برنامه ریزی انجام دهید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1476882