۰ نفر
۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
ستارگان اراک تعطیل شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: تنها سالن اجرای صحنه ای شهر اراک با اخطار کتبی سازمان آتش نشانی تعطیل شد.

 به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی،حجت الاسلام و المسلمین عباس دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از تعطیلی مجتمع فرهنگی هنری ستارگان اراک با اخطار کتبی سازمان آتش نشانی خبر داد و گفت : سازمان آتش نشانی اراک طی نامه‌ای مجتمع فرهنگی ستارگان اراک را ناایمن تشخیص داده و  اعلام نموده برگزاری هرگونه برنامه در این مجتمع از نظر این سازمان تا رفع مشکلات و نصب تجهیزات مطمئن ممنوع می باشد.

دانشی اظهار کرد: با این اخطار رسمی سازمان آتش نشانی اراک مجتمع فرهنگی ستارگان  که طی سالهای اخیر خدمات فرهنگی و هنری متنوعی را به شهروندان ارائه نموده غیر قابل بهره برداری خواهد شد.

وی افزود:  برآوردهای اولیه برای رفع مشکلات و تهیه نصب  تجهیزات ایمنی استاندارد مورد نظر سازمان سازمان آتش نشانی بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان میباشد که تامین آن به سادگی و بدون پیگیری و مساعدت  مسئولین تصمیم‌گیر استان امکان پذیر نمی باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تاکید کرد :  در دوران پسا کرونا و ضرورت توجه ویژه به  برنامه های فرهنگی هنری و نشاط اجتماعی خارج شدن مجتمع فرهنگی ستارگان از ارائه خدمات به شهروندان خسارتی عظیم و مشکلی جدی است که فعالان و موسسات فرهنگی هنری نیز تحت تأثیر آن قرار خواهند گرفت.

وی در پایان گفت: انتظار می‌رود مسئولین تصمیم‌گیر استان اعم از استاندار محترم، فرماندار اراک ، سازمان برنامه و بودجه استان ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولین و سازمانهای ذیربط تدابیر لازم را در این خصوص اتخاذ نمایند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1479076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =