افزایش ۴درصدی آمار ازدواج و کاهش ۴درصدی آمار طلاق در هرمزگان

استاندار هرمزگان از افزایش ۴درصدی آمار ازدواج و کاهش ۴درصدی آمار طلاق در هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فریدون همتی در یازدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی ضمن قدردانی از مجموعه سپاه به منظور پشتیبانی از دولت بویژه در مواقع بروز بحران های مانند بلایای طبیعی و پیگیری به منظور رفع محرومیت در استان اظهار داشت: فرهنگ ازدواج آسان پس از تأکید رهبر معظم انقلاب که برگرفته از ارزش های والای انقلاب است، با تلاش همه مجموعه های فرهنگی، تبدیل به یک فرهنگ نهادینه و سازنده شده است.
وی افزود: این مرحله از کمک ها به زوج های جوان نخستین مرحله از حمایت ها از زوج های هرمزگانی نیست و طی چند مرحله طی سال جاری و سال گذشته انجام شده است.
استاندار هرمزگان با اشاره به افزایش چهاردرصدی آمار ازدواج و کاهش چهاردرصدی آمار طلاق در استان، گفت: در شرایط محدودیت های کرونایی، علی رغم سختی هایی که وضعیت فعلی برای برخی از اقشار و صنوف به همراه داشته است، ازدواج آسان و بدون تشریفات مجلل به عنوان یک سنت حسنه رونق خوبی پیدا کرده که قابل قدردانی و تجلیل است.
همتی با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان یک ضرورت است، عنوان کرد: همه ظرفیت بخش های دولتی استان برای ایجاد اشتغال بکار گرفته شده و زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی با استفاده از تمام ابزارها فراهم شده که شرایط خوبی برای ایجاد تحرک در تمام نقاط استان مهیا شده است.
استاندار هرمزگان افزود: پروژه های عمرانی و برنامه های دولت در خصوص ایجاد اشتغال برای جوانان با قوت در حال اجراست و امیدوارم روزی برسد که هر جوانی به شرایط سنی ازدواج رسید با بستر مناسبی که در خصوص اشتغال مهیا شده است، بتواند زندگی خود را به دور از دغدغه فراهم نبودن شغل و کسب و کار مناسب شروع کند.
وی با اشاره به هماهنگی و وحدت موجود بین تمام ارکان حاکمیتی در استان، خاطرنشان کرد: در سایه حمایت ها و راهبری نماینده محترم ولی فقیه در استان، وحدت خوبی بین تمام ارکان نظام در استان وجود دارد و باید از این ظرفیت برای رفع مشکلات مردم بهره برد.
دکتر همتی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ضرورت بیان واقعیت های قبل از انقلاب و انتقال آن به نسل امروز، تأکید کرد: ما باید بتوانیم با استفاده از ابزارهای ارتباطی که جوانان امروزی بیشتر با آن ارتباط برقرار می کنند، خیانت های خاندان پهلوی به این کشور و انقلاب و مسیر سختی که برای تحقق انقلاب طی شده است را بازگو کنیم.
استاندار هرمزگان گفت: هدایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب با پشتوانه قوی مردمی که هر روز با صلابت تر و مقاوم تر از دیروز برای حراست و صیانت از آرمان های انقلاب در میدان هستند، دشمنان را در دستیابی به اهدافشان مأیوس کرده است.
در یازدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی، ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند اهداء و همزمان تعداد ۱۵ هزار بسته بهداشتی و ۱۰۰ هزار ماسک توزیع شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1484725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =