۰ نفر
۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
بهترین مرکز بوتاکس تهران

امروزه تزریق بوتاکس یکی از راه های بسیار پرطرفدار در میان مردم دنیا و به خصوص ایرانیان است زیرا بعد از انجام دادن آن در مدت زمان کوتاهی پوست جوان تر از حالت قبل می شود و دلیل استقبال زیاد از این روش جوانسازی سریع و مطمئن بودن آن است.

مرکز بوتاکس تهران در میان مردم جزو بهترین ها شناخته می شود.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس در واقع یک نوع سم است به نام سم بوتولینوم که به اسم بوتاکس شناخته می شود، بوتاکس یک نوع داروی تزریقی می باشد که در نقاطی از بدن یا صورت که نیاز به جوانسازی دارد تزریق می شود.

سم بوتولینوم چگونه این کار را انجام می دهد؟

چون حرکت عضلات صورت در طولانی مدت باعث ایجاد چین و چروک می شود این سم با فلج کردن این عضلات باعث متوقف کردن آن ها و در نتیجه از بین رفتن چین و چروک ها می شود که ما به دنبال آن صورت فرد را جوان تر میبینیم.

بوتاکس در کدام نقاط صورت تزریق می شود؟

برای از بین بردن خط خنده به اطراف لب تزریق می شود

از بین بردن چین و چروک های اطراف چشم

محو کردن خطوط افقی که روی پیشانی وجود دارند

محو شدن خطوط اخم بین دو ابرو

از بین رفتن چین و چروک هایی که روی گردن هستند

البته میزان تزریق بوتاکس در نواحی مختلف صورت متفاوت است.

تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک های اطراف چشم در مرکز بوتاکس تهران

درست است که بوتاکس یک روش سریع و آسان برای جوانسازی پوست است اما باید توجه داشته باشیم که این کار ممکن است عوارضی نیز به دنبال داشته باشد پس برای بوتاکس کردن حتما به یک کلینیک معتبر یا یک پزشک متخصص و مطمئن مراجعه کنید و به هیچ عنوان این کار را در آرایشگاه ها انجام ندهید.

در تهران مراکزی مثل مرکز بوتاکس تهران وجود دارد که کار بوتاکس را پزشکان متخصص و متبحر برای شما انجام می دهند و بدون هیچ نگرانی میتوانید به آن جا مراجعه کنید و حتما بعد از تحقیق و جستجو کردن اقدام به انتخاب بهترین مرکز بوتاکس کنید زیرا تزریق نادرست این دارو خطراتی برای شما خواهد داشت.

دغدغه امروز مردم پیدا کردن دکتر بوتاکس خوب در تهران است که تعداد آنها کم نیست اما پزشکان نیز در درجه های مختلفی قرار دارند و به عنوان بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس ، میتوان دکتر زمانی را به شما معرفی کرد.

در مرکز بوتاکس تهران پزشک متخصص ابتدا مشاوره های لازم را در این زمینه به شما می دهد که تزریق برای سلامتی شما خطری خواهد داشت یا خیر و شما را راهنمایی می کند که برای انجام دادن بوتاکس به چه مراقبت هایی نیاز دارید و چه کارهایی را باید قبل و بعد از بوتاکس کردن انجام دهید.

یکی از تفاوت های انجام بوتاکس در مراکز تخصصی آن پایین تر بودن هزینه نسبت به دیگر جاهاست که با در نظر گرفتن شرایط قیمت مناسب تری را نیز در نظر می گیرند و در بعضی از فصل ها تخفیف های ویژه ای گذاشته می شود، همانطور که گفتیم هزینه تزریق بوتاکس با توجه به محل تزریق متفاوت است، اگر ناحیه تزریق بزرگتر و یا حساس تر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

خطراتی ناشی از عمل بوتاکس در حین انجام یا بعد از آن:

کشیده شدن یا خشک شدن چشم

کج شدن لبخند

درد، ورم کردن یا کبودی

افتاده شدن پلک و ابرو

سردرد

تزریق بوتاکس فقط برای جوانسازی پوست نیست بلکه کاربردهای دیگری نیز دارد به عنوان مثال:

اگر شخصی بیشتر از حد نرمال عرق کند

سردرد های ناشی از میگرن

هنگامی که عضلات گردن به شدت منقبض می شوند

حرکت های غیر ارادی چشم ها

بی اختیاری ادرار

 

تزریق بوتاکس برای یک سری از افراد منع شده است:

افرادی که به این دارو حساسیت نشان می دهند

افرادی که دارای بیماری های خاص هستند مثل:اختلالات انعقادی، نارسایی کلیه، بیماری ام اس، بیماری قلبی عروقی شدید، بیماری عفونی و التهابی.

کسانی که دردو هفته پیش واکسن زده اند

کسانی سن آنها زیر ۱۸ سال است

خانم هایی که در دوران حاملگی یا شیردهی قرار دارند  

جهت مطاعه مقالات بیشتر میتوانید به سایت   https://zamani.clinic/ مراجعه بفرمایید

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1497917